0 امتیاز
253 بازدید
در قهرمان ها توسط
سلام بر همه دوستان عزیز ضمن ابراز ارادت نسبت به تمامی اقوام ایرانی و وطن دوستان سوال خود را مطرح میکنم پیش از آن متذکر میشوم که در جهان امروز هیچ یک از ما خلوص نژادی نداریم و آمیزه ای از نژاد های مختلف هستیم حتی بگفته بسیاری علم ژنتیک تعریفی تحت عنوان نژاد ندارد و بحث تعیین قومیت ها توسط ژنتیکی عملی بیهوده است پس خواهشمندم احترام یکدیگر را نگاه دارید و فراموش نکنید از هر ریشه و تباری هستیم ایرانی هستیم و وارث پیشینیان خود سوال بنده به شرح زیر است: گروهی ادعا میکنند که ایرانیان باستان مهاجرانی بودند از اقوام اروپایی که بر بومیان چیره شدند هرچند درحال حاضر محققانی همچو دکتر بناب نظریه فوق را رد میکنند ولی پیدایش ناگهانی اقوامی در ایران بر اساس منابع ایلامی و آشوری خود بر مهاجرت گسترده در فلات ایران تاکید میکند حالا اینکه این اقوام از کجا آمده بودند و تبارشان چیست سوال بنده است و اما نکته ای دیگر گروهی بر این باورند که مهاجران فلات ایران تبار اروپایی داشتند و از لحاض چهره شباهت هایی با اقوام اروپا داشتند همچنین پشتون ها که اکثرا دارای چهره های کمابیش غربی هستند را آریایی اصیل میدانند دوست دارم بدانم که واقعا چنین چیزی بوده و ظاهر شرقی ما از اختلاط با اعراب پدید آمده یا نه چرا که حتی در بازسازی چهره مردان نمکی آنان را دارای موی قهوه ای و چهره اروپایی دانستند براستی دوست دارم بدانم نیاکانم چگونه بودند هرچند نه دعوی هیتلر را قبول دارم نه اراجیف ذبیح الاه منصوری که البته نویسنده محترمیست پس خوشحال میشوم اگر عقاید خود را با من به اشتراک بگذارید همچنین متذکر میشوم که از توهین به اقشار مختلف سخت پرهیز کنید چرا که اگر ایرانی هست،از اتحاد اقوام ایرانیست و این خاک تا زمانی پا برجاست که ما اعم از لر و فارس و کرد و ترک و بلوچ و.... اتحاد خویش را حفظ کنیم و زیر یک پرچم بجنگیم باتشکر
توسط
حالم از این حمله تکراری و کلیشه‌ای به هم میخوره: کشور ایران اتحاد اقوام کرد و لر و فارس و بلوچ و ترکه!!
این دروغی بیش نیست. هیچ اتحادی وجود نداره، بیشترشون توسط تجزیه‌طلبان جذب شدند و خودشون رو ایرانی نمیدونند. ضمناً هیچ ترکی نه در ایران و نه در ترکیه و نه در قفقاز وجود نداره.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
با سلام؛
مهاجرت اقوام آریایی (هندوایرانی) به ایران و هندوستان توسط ماکس مولر در دهه ۱۸۵۰ میلادی مطرح شده بود که اکنون دانش ژنتیک‌باستان‌شناسی قرن ۲۱ از این فرضیه منسوخ پشتیبانی نمیکند و اتفاقا کاملاً برعکس آن ثابت شده: آریایی‌ها همیشه بومی ایران و هندوستان بودند.
همینطور اینکه نژادی وجود ندارد  یک کلیشه احمقانه قرن بیست و یکمی است که توسط نخبگان یهودی و لیبرال‌دموکرات‌های سرمایه‌دار برای نابودی نژادها طراحی شده است.
ایرانیان به طور قطع قفقازی (نژاد سفیدپوست) بودند و مجسمه‌های باستانی عیلامی و هخامنشی و ردیابی‌های ژنتیکی گواهی بر تأیید این ادعاست.
اگر یک ایرانی حتی یک قطره خون مغولوئید یا سیاهپوست داشته باشه، کاملاً از قیافش و رفتار و اندامش مشخصه (حتی فرم جمجمه و استخوان‌بندی و چینش دندان‌ها) تست‌های تبارشناسی اتوزومال هزینه بسیار زیادی دارد و نمی‌تواند بیش از ۱۰ نسل را ردیابی کند. همینطور هاپلوگروپ ارتباطی به نژاد ندارد.
ایرانیان، یونانی‌ها، ارمنی‌ها، گرجی‌ها، ایتالیایی‌ها و اسپانیایی‌ها از نژاد سفید تیپ مدیترانه‌ای هستند. مردم اروپای شرقی و مرکزی و غربی و شمالی (عناصر اسکاندیناویایی) از نژاد سفید تیپ نوردیک هستند.
فاصله ژنتیکی ایرانیان با اروپایی‌ها بسیار نزدیک است (کمتر از ۱۵ هزارسال) در صورتیکه فاصله ژنتیکی ایرانیان با سیاهپوستان چیزی بیش از ۱۵۰۰۰۰ هزار سال است.

واژه‌ای جعلی به نام «نژادپرستی» را یک یهودی اختراع کرد.
https://azarai.ir/%d9%88%d8%a7%da%98%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c/


مردم چشم آبی و مو بلوند شمال اروپا هم آریایی‌های ایرانی بودند که به قاره اروپا مهاجرت کردند و به دلیل آب و هوای اغلب ابری و سرد، رنگدانه‌های پوست و مو و چشم آن‌ها توسط ملانین کمتری ترشح شد و موجب پیدایش چنین قیافه‌هایی شد.
قفقازی‌ها ژن مغلوب دارند و ژنتیک آن‌ها سریعتر دستخوش تغییر و نابودی قرار می‌گیرد.
شعارهای احمقانه برابری ‌وبرادری و آزادی و انسانیت و همه ما از آفریقا آمدیم و همه ما فرزندان آدم و حوا هستیم و نژادپرستی چیز خوبی نیست و تمام این چرندیات را یهودیان اختراع کردند برای مخلوط سازی نژادها... اینکه نژاد سیاه با سفید و زرد مخلوط شود تا همه چیز زشت و در هم ریخته و بی نظم شود تا یهودیان طبق نظم نوین جهانی ژن خودشان را با تکنولوژی‌های فوق پیشرفته احیا کنند!!!
نژاد دوستی نه تنها بد نیست، بلکه موجودیت یک کشور یا تمدن را تضمین میکند.
تکرار میکنم هاپلوگروپ ارتباط چندانی به نژاد ندارد و بخش بسیار ریزی از ژنوم انسان است.
ضمناً گور پدر هرکسی که میخواد کامنت منفی به من میده... هرکس نژاد ایرانی رو دوست نداره، تشریف ببره به قاره آمریکای جنوبی و با سرخپوستان پلونزیایی شورت بپوشه یا تشریف ببره مغولستان یا چین ادای برابری و برادری و آزادی و انسانیت و مبارزه با نژادپرستی رو در بیاره تا قوم هان پرتش کنه به جایی که اومده...
اگر نژاد دوستی چیز بدی است، پس چه اشکالی داره عرب‌ها و نیجریه‌ای‌ها مهاجرت کنند و وین رو با تولیدمثل اشغال کنند؟؟!!
هنوز دو زاریتون نیفتاده و نمیدونید واژه نژادپرستی رو یک یهودی اختراع کرد تا سرتون شیره بماله...
همه نژادها و فرهنگ‌ها و تمدن‌ها قابل احترام و دوست داشتنی هستند (عرب و سیاهپوست و چینی و اروپایی و...) اما به شرط اینکه سر جای خودشون باشند و میلیون میلیون مهاجرت به کشورهای دیگه نکنند و با ازدواج و اختلاط نژادی، دختران زیبای ما رو حروم خودشون نکنند! ژنتیک وقتی نابود بشه، ارتباط ما با گذشته خودمان هم به طور کامل قطع میشه.
انسانیت و برابری توهمی بیش نیست... و ناشی از ذهن بیمار و مغز تروماتیک انسانی‌هایی است که نمی‌خواهند واقع‌بین باشند و دنیای واقعی را بپذیرند.
(تکرار میکنم همه نژادها دوست داشتنی هستند، اما دلیلی نمیشه که نژادها مخلوط یا نابود بشن، ژن‌ها میراث هزاران ساله یک کشور را حمل میکنند)
نژاد به رنگ پوست نیست، میلیون‌ها تفاوت ژنتیکی و فرهنگی و زبانی و اجتماعی و بیولوژیکی و فنوتیپی را نژاد می‌نامند. ما ایرانیان مهمان‌نواز و طرفدار صلح جهانی هستیم، اما با افتخار حافظ نژاد و تمدن و فرهنگمان هستیم.


آفریقایی‌ها مدعی تمدن عیلامی هستند (قابل توجه احمق‌هایی که می‌گویند نژادپرست نباشیم! مبارزه با نژادپرستی فریبی بیش نیست، هدف آن‌ها محو تمدن ماست)
https://azarai.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%82%d8%a7%db%8c%db%8c%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%af%d8%b9%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%ab-%d9%88-%d8%aa%d9%85%d8%af%d9%86-%d8%b9%db%8c%d9%84/



سایت زیر شدیداً توصیه میشود:
https://azarai.ir/author/rostam90/



آیا ایرانیان سفیدپوست بودند؟
https://azarai.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af%d8%9f-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%82%d9%88/
توسط
نزدیک ترین زبان  به زبان ایلامیان  دراویدی هست
طبق علم مدرن(که اگر منظورت علم تجربی هست)
هیچ قوم و ملتی خالص نیستن  
همون نازیا  اینو فراموش کردن  که قبلا یه آتیلا از ملت هون به سرزمین گل و آلمان حمله کرد

تمدن رو نژاد نمیسازه  باور ها میسازن . اروپای نوردیک  تمدنی نداشته ‌.  
کلا همه بدن و اشتباه میگن و نازیا درست میگن

عزیز من حصارکشیدن  به آپارتاید ختم میشه.  هیچ دلیل عقلانی ،عرفانی ، دینی و فلسفی وجود نداره که بیایم بگیم مدرسه ، خیابان ، دستشویی ، آبخوری و حتی مساجد  هم جدا باشن  

 خنده دار اینکه  قفقازی ها از نوردیک ها رنگ پریده ترن  برید .  ۱۵۰ سال پیش که میگفتن  قفقازی که نصفش ترک و مغوله  اصیل ترین ها توش زندگی میکنه

هندوستان  سرزمین دراویدی ها بوده مسئله کاملا اثبات شده است .  
یه سوال چرا بقیه باید برن آفریقا و آسیای شرقی و آمریکای جنوبی
چرت آمریکای شمالی نرن اروپا؟

خیل خوب باشه ما  اقوام هان چین  مغول‌ها  منچوها
ترکهای زردپوست قوم بربر سیاه پوست  آپاچی های سرخپوست عرب‌ها، يهوديها،  آرامی های  تیره پوست  

نمی‌آیم سرزمین های شما  فقط بشرطی که استعمار نکنی
توسط
ببین آقا خود آریایی ها  به حرفای خودت باور ندارن
کشتار ۱۰۰ میلیون ایندی جنس یا همون سرخ پوست
کشتار  دها میلیون سیاه پوست به عنوان برده


سفید پوستها نسل کشی هاوایی رو انجام دادن اینکه  ۲۰۲۴  تعداد سفید پوست ۵۰ درصد هست   ۱۹۴۹  ۹۰ درصد بوده  از بی تخمی سفید پوستان هست نه از بدی رنگین پوستا
توسط
ویرایش شده
این چرندیات تکراری شده. قتل‌عام ۴۴۰۰۰ تیره‌پوست بومی قاره آمریکا تحت مستعمره‌های آلمان توسط یک ژنرال یهودی انجام شده. جنایت همه کردند توی تاریخ. اگر سفیدپوستان تونستن قاره آمریکا رو با این عظمتش فتح کنند، عرضشو داشتند! اگر تمدن های سرخپوستان خیلی خیلی قدرتمند بوده، پس چرا اینقدر راحت فتح شدند؟! کو دستاوردهای سرخپوستان و سیاهپوستان ؟؟! ضمناً ترکهای الانی کاملاً قفقازی (مدیترانه‌ای) هستند و به هیچ‌وجه زردپوست به حساب نمی‌آیند. نوردیک‌ها هم اگر تمدنی نداشتند، الان در اختراعات و اکتشافات حرف اول رو میزنند. خودت که داری حصارکشی میکنی!!! پس خودت طرفدار آپارتاید هستی. ضمناً تمدن و نژاد تقریباً هم‌رده قرار میگیرند و لزوماً ربطی به خلوص نژادی نداره. همون باورهایی که میگی از یک گروه قومی میاد دیگه. همه تمدن‌ها در جای خود خوب هستند. اما برخی تمدن‌ها هیچ دستاوردی برای بشریت نداشتند.
این سفیدپوست ستیزی تبدیل شده به عادت روزانه شماها... هر چیزی حد و اندازه ای داره، چپ و راست تو خیابونا میگن سفیدها ظالمن و بقیه مظلومن. این دروغی به بزرگی تاریخه. یه نگاه به پناهندگان غیر سفیدپوست بندازید، همش کارشون تو اروپا خوردن و خوابیدنه. سفیدپوستان دیگه براشون چیکار کنند؟!! بهشون کو....... بدهند؟؟!! دوره زر زدن ها باید تموم بشه. هر نسل کشی که توسط سفیدپوستان اتفاق افتاده مربوطه به ۳۰۰ سال پیش، چه ربطی به الان داره؟! باید این واقعیت گفته بشه، اونا تو همه چیز جلو هستند. بقیه چه خدمتی به بشریت کردند؟ مثلاً جیبوتی چرا نتونست خودشو جمع و جور کنه؟! زامبیا؟! مغولستان؟ چین تمام ساختمان‌هاشو از مهندسان اروپایی یاد گرفته (البته معماری قوم هان حرف نداره و چینی‌ها اختراعات خوبی مثل کاغذ و باروت داشتند) آفریقای جنوبی تا زمانی که تحت استعمار قفقازی‌ها بود خیلی پیشرفته و امن بوده.
باید حقیقت تلخ رو بپذیرید. اختراعات نژاد قفقازی (سفیدپوست) میلیون‌ها برابر بیشتر و کاربردی تر بوده. اختراعات ژاپن و چین و هند حتی به گرد پای اختراعات اروپایی‌ها نمی‌رسه. من اروپایی نیستم، اما دلیلی ندارد تعصب بی‌جا نشون بدم، چون اروپایی نیستم، پس اونا رو تحقیر کنم. هرچیزی که توی خونه هست از کولر و شوفاژ و اجاق گازی و اسپلیت و برق و لامپ همشو اونا اختراع کردند. حالا پان‌ترکان ایرانی‌ستیز سه چهارتا اختراع به درد نخور از مغولان بگن ما هم بشنویم!!
توسط
خخخخ الان تویه پان‌ترک خودمغول‌پندار چی هستی دقیقاً ؟؟ رنگین پوست خودتو می‌دونی ؟؟
توسط
الان بنظر شما باید بیاییم اقوام هان و منچوری و مغول و نوردیک و اوکراین و روسیه و ایران و عرب و سیاهپوست رو مخلوط کنیم و اسمش رو بزاریم مبارزه با نژادپرستی و آپارتاید؟؟!!
مثل اینکه نمیدونی توریست های سفیدپوست تو کشورهای سیاهپوست مورد تجاوز قرار میگیرند چون زیبا هستند. پس جدا سازی انسانهای متفاوت باید وجود داشته باشد و این شامل ظلم به نژادهای دیگر نمیشه. ضمناً اگر من گفتم زنگ پوست ارتباطی به نژاد نداره و مردم آلمان میتونن کمی سبزه تر بنظر بیایند.

فرضیه عیلامو-دراویدی یک فرضیه احمقانه و ثابت نشده است که تو سایت به خوبی توضیح داده شده. ایرانیان سرخپوست نبودند و تحقیقات ژنتیکی نشون داده کاست شمالی و کاست جنوبی و دالیت‌ها و نجس ها و... دروغی بیش نبودند.
الان تو دراویدی هستی که سنگ اونا رو به سینه میزنی؟!
آپارتاید اگر وجود نداشته باشه، تهش میشه سوریه و ایران که پر شده از تجزیه‌طلبان بی‌شرف. باید یک جامعه به طور کامل همگن بشه (مثل ژاپن یا چین)

اگر قفقازی‌ها به قول شما بی تخم و جنایتکار هستند، پس چرا از دستاوردهای اونا استفاده میکنید؟! چرا عاشق مهاجرت به کشورهای سفیدپوستان هستین؟؟! چرا از کامپیوتر و ماشین و هواپیما و اینترنت و میلیون ها اختراع اونا استفاده میکنید؟!
از تمدن برای من نگو، تمدن ترکان وحشی که کارشون قتل عام و راهزنی در جاده ابریشم بوده چی بود؟؟!
ضمناً هون‌ها رو اقوام ژرمنی شکست دادند و بیرونشون کردند. بگو بینم هون‌ها الان کجا هستند؟! تو جهنم! تاتارها کجا هستند؟!
حتی عرضه مدیریت یک کشور رو هم ندارند. زیر روسیه هستند خخخخخ
توسط
ویرایش شده
مگه فتوحات اسلامی بیش از ۶۰۰ میلیون انسان رو قربانی خودش نکرد؟! چرا هیچکس اونا رو محکوم نمیکنه؟! عیلامی‌ها که سنگشو به سینه میزنی توسط آشوری‌ها پاکسازی قومی شدند (گروه آشوری‌ها و اروپایی‌ها نزدیک به هم هستند)
به بردگی گرفتن سیاهپوستان توسط فنیقی‌ها و خلفای اسلامی اشکالی نداره؟! حمله تاتارها به اوکراین و لهستان و تبدیل به آن به «شهر مرده» اشکالی ندارد؟!
حمله مغول به سراسر جهان و شقه کردن کره زمین و مرگ ۸۰ میلیون انسان اشکالی نداره؟!
(با احتساب طاعون بزرگ برابر با ۲ میلیارد کنونی قتل عام شده!)
قتل عام ۳۰۰ میلیون انسان در جنگ‌های صلیبی و بازپس‌گیری اندلس و جنگ جهانی دوم که بانکداران یهودی ایجاد کردند برای رسیدن به سرزمین مقدس (اورشلیم) اشکالی ندارع؟! اگر سرخپوستان تمدن بزرگی داشتند، پس کو؟؟؟! مایا؟! یا جزیره ایستر که خود اقوام پلونزیایی استعمارگر بودند؟! قتل عام ۱۸۴۵ هائیتی که سیاهپوستان هزاران زن و مرد و کودک را تا آخرین نفر قتل عام کردند اشکالی نداره؟!
۷۰٪ خدمات و شکوفایی دنیا بدون مدیون مردم قفقازی هست و هیچ ارتباطی به ترکان و مغولان و هون‌ها و تاتارهای خون‌خوار وحشی صحراگرد نداره.

امثال بیمار روانی مثل شما که توسط رسانه‌های یهودی دچار تروماتیک مغزی شدند، چطور جنایات سفیدپوستان رو محکوم میکنند اما دستاوردهای فکری اونا رو تحسین نمیکنند؟ حتماً یه ریگی تو کفشتون هست. پان‌ترکان (پان‌چِرکان) عامل مصیبت ایران هستند. من می‌دونم شما پان ترک هستید. ضمناً جناب پان ترک بنده به همه اقوام و نژادها و ادیان و عقاید و تمدن‌ها احترام میگذارم. اما هر چیزی باید سر جای خودش باشه، شما میگید چه اشکالی دارد مغولی‌ها برن تو سوئد زندگی کنند، عرب‌ها بیان تو ایران زندگی کنند، سیاهپوستان بزن چین زندگی کنند، آخه این چرندیات یعنی چی؟؟؟ بعدش هرکسی مخالفت کنه رو به آپارتاید و نژادپرستی محکوم میکنید. نژادپرستی یعنی چی؟؟!! یعنی هر کسی باید خون و تمدن و فرهنگ خودش رو حفظ کنه. و من با افتخار هستم!
ایران‌ستیزان یک مشت بیماران روانی هستند و نمی‌دانند ایران تا چند دیگر تبدیل به مغولستان دیگری خواهند شد.
توسط
یه پان‌چِرک ضد ایرانی داره از آتیلا هون میگه خخخخخ
مثل اینکه پان ترکان (پان چِرکان) نمیدونند ترکان تمدنی نداشتند. راست میگم، علمی صحبت میکنم. شما خودتون مخالف حصارکشی هستید، بعد از جنایات هون ها در مناطق ژرمن نشین با افتخار میگید، از اینکه تمدنی نداشتند... خیلی از گروه های قومی تمدنی نداشتند و این چه ربطی داره به اختلاط نژادی که نباید اتفاق بی افته؟! یعنی چون ممکنه مردم تبریز ۱۵ هزار سال پیش خون عرب داشته باشند، پس باید برن با سیاهپوستان زیر صحرا ازدواج کنند؟! این بر آمده از تفکرات پان‌چِرکیسم است. باید تا هر روزی که شده تمام ایران رو همگن سازی کرد. این اختلاط نژادی بدجور به تجزیه ایران دامن زده. ضمناً کشورهای همگن که کمتر مخلوط هستند، هوش بالاتری دارند نسبت به کشورهایی که اقوام و نژادهای مختلفی دارند و این نشون میده که بر هم زدن نظم نژادی چه آسیبی به هستی میزند!
توسط
آقای به ظاهر محترم! وقتی آفریقایی ها میبینند که ما ایرانیان به فرهنگ و نژاد خودمون اهمیتی نمیدیم، راه براشون باز میشه برای دزدی تمدنی و فرهنگی اونوقت چطور میخوای بهشون ثابت کنی که این تمدن های در خاک ایران متعلق به آفریقایی‌ها نبوده؟؟!! پس نژاد مهم است! اسپرم‌ها مهم هستند. ژن ها مهم هستند. هر آدمی که میگه انسانیت مهمه و نژاد مهم نیست، یک آدم احمق به تمام معناست!
توسط
فعلاً که سفیدپوستان خایه داشتند بمب اتمو بسازند، تویه پان ترک حتی در حدی نیستی که اظهار نظر کنی، پان ترکیسم خیلی وقته که فرو ریخته . اگه مغولستان جرعت داره دهن گشادشو باز تا از پایین چین توش و از بالا روسیه بمب‌باران اتمیش کنه.
توسط
قفقازی‌ها که خون سفیدپوست خیلی دارند. انگار هنوز نفهمیدی تعریف نژاد سفید چیه؟!! ویکی‌پدیا منبع چپ گرا منکر وجود چیزی به نام نژاد میشه، میگه همه انسان ها ۹۹٪ یکی هستند! حالا اون ۱٪ درصد چیه خدا می‌دونه !!!
توسط
چرت و پرتی نگو! اولاً آریایی‌ها همیشه در هندوستان و ایران بودند و این اثبات شده است. یافته‌های ژنتیکی نشون میده هندوستان کنونی میراث مشترک آریایی-دراویدی است. بهتره به سینمای هند نگاه کنی خودت متوجه میشی.
ضمناً اینقدر مُخت تاب داره که نمی‌دونی هندوستان قبلاً توسط تیره‌پوستان و سرخپوستان مورد هجوم وحشیانه قرار گرفتند (اقوام اندونزیایی و پروتومالایی‌ها و...). پس چرا کسی او نارو محکوم نمیکنه؟! هرچی بوده مال گذشته بوده...
توسط
هر سایتی که پان‌ترک (پان چرک) باشه، اون سایت آخرش به جنگ و دعوا کشونده میشه. مرد مردونه اینطور نیست!
یارو فقط سؤال کرد که نیاکان ما چه شکلی بودند، پان ترک کشوندش به حاشیه. کلا پان‌ترکان همیشه حاشیه‌ای و لجن هستند. این آخوند مصطفی که فیلم رو فیلم میسازه، یه بار نیومده پان ترک ها رو محکوم کنه. آخوند ها با پان ترک ها همکار هستند و خودشون پدر تجزیه طلبی هستند. بر منکرش لعنت!
توسط
قفقازی ها خودشون تماماً سفیدپوستن. حداقل عقلشون بیشتر از خردوغان کار میکنه که خودشو ترک می‌دونه اما اجداد ارمنی و گرجی و یونانی و هندوایرانی داره!
قوانین : هر گونه توهین به قومیت ها و استفاده از کلمات نامناسب یا هر گونه بحث سیاسی آی پی شما در بلک لیست سرور ما قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه دیگر به سامانه ما دسترسی نخواهید داشت.

توجه!

خواهشمندیم برای گردانش پرسشها خود ( ویرایش ، ستردن(حذف) ، ...) ودریافت امتیاز ناگزیر در پارسیان دژ هموند(عضو) شوید. خواهشمندیم برای دریافت پاسخ پرسشها خود کمی بردبار باشید ، به ویژه برای پرسشها برجسته .

ask

رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی

محبوب ترین برچسب ها

ایران آریایی،ترک - ، کوروش آذری آذربایجان هخامنش،هخامنشیان،مکانهای_تاریخی،تاریخ_تجارت اریایی حضرت آریایی کتاب قوم_یهود، یهودی، کورش-بزرگ زرتشت حمله اعراب هخامنشیان دین هولوکاست، اسرائیل، آریایی، سیستان،ایران،تاریخ،باستان،زبان،یعقوب،رادمان،صفاری،آریایی،فارس،گاه بختياري -حمزه کوروش-ابوریحان کوروش- سخنان ،باستان شیر بودن محمد ابهام فردوسی باستان عرب آیا تاریخ به کرد سبیل_هیتلر شباهت_هیتلر_و_صادق_هدایت، کشتار_یهودی_ها_توسط_هیتلر_و_آلمان_نازی، ایلومیناتی دروغ، افکنی، آتش_زدن_قرآن هولوکاست هوش_یهودیان، هوش_آریاییها نژاد_مردم_اروپا، آیا_هیتلر_آریایی_بود، نژاد_آریایی، ایران_باستان بختیاری-لر-فارس ایجاد،اکانت،جدید سومر نامه،پیشگویی،عجیب کولی توران y رودبار شماری سکایی مقبره-کوروش-کبیر-دروغ-حقیقت مادرسلیمان خردگان،خردگان ٬ لیان -ایران لر شایعه الهی میترائیسم قربانی اووادئیچیه قفقاز ترکی ساسانیان-هخامنشیان-تاریخ کوروش-منشور-ترجمه جعلی تاریخ- مورخ یهود -دروغو-تحریف زرتشت- زرتشت-دین-قران -باستان کوروش-جمله-اعتبار ایلام -هخامنشیان- تارنگار کوروش-ابهام-بابل پیامبران بازار فروشی کردها یهودیان فارس

301 سوال

708 پاسخ

1.4k دیدگاه

31 کاربر

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 160 بازدید
سوال شده 6 Mar 2024 در قهرمان ها توسط بی نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 4.6k بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 163 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 747 بازدید
سوال شده فوریه 23, 2021 در قهرمان ها توسط مهدی نعمت زادگان
0 امتیاز
1 پاسخ 342 بازدید
سوال شده ژوئن 7, 2018 در قهرمان ها توسط بی نام
...