0 امتیاز
233 بازدید
در قهرمان ها توسط
سلام بر همه دوستان عزیز ضمن ابراز ارادت نسبت به تمامی اقوام ایرانی و وطن دوستان سوال خود را مطرح میکنم پیش از آن متذکر میشوم که در جهان امروز هیچ یک از ما خلوص نژادی نداریم و آمیزه ای از نژاد های مختلف هستیم حتی بگفته بسیاری علم ژنتیک تعریفی تحت عنوان نژاد ندارد و بحث تعیین قومیت ها توسط ژنتیکی عملی بیهوده است پس خواهشمندم احترام یکدیگر را نگاه دارید و فراموش نکنید از هر ریشه و تباری هستیم ایرانی هستیم و وارث پیشینیان خود سوال بنده به شرح زیر است: گروهی ادعا میکنند که ایرانیان باستان مهاجرانی بودند از اقوام اروپایی که بر بومیان چیره شدند هرچند درحال حاضر محققانی همچو دکتر بناب نظریه فوق را رد میکنند ولی پیدایش ناگهانی اقوامی در ایران بر اساس منابع ایلامی و آشوری خود بر مهاجرت گسترده در فلات ایران تاکید میکند حالا اینکه این اقوام از کجا آمده بودند و تبارشان چیست سوال بنده است و اما نکته ای دیگر گروهی بر این باورند که مهاجران فلات ایران تبار اروپایی داشتند و از لحاض چهره شباهت هایی با اقوام اروپا داشتند همچنین پشتون ها که اکثرا دارای چهره های کمابیش غربی هستند را آریایی اصیل میدانند دوست دارم بدانم که واقعا چنین چیزی بوده و ظاهر شرقی ما از اختلاط با اعراب پدید آمده یا نه چرا که حتی در بازسازی چهره مردان نمکی آنان را دارای موی قهوه ای و چهره اروپایی دانستند براستی دوست دارم بدانم نیاکانم چگونه بودند هرچند نه دعوی هیتلر را قبول دارم نه اراجیف ذبیح الاه منصوری که البته نویسنده محترمیست پس خوشحال میشوم اگر عقاید خود را با من به اشتراک بگذارید همچنین متذکر میشوم که از توهین به اقشار مختلف سخت پرهیز کنید چرا که اگر ایرانی هست،از اتحاد اقوام ایرانیست و این خاک تا زمانی پا برجاست که ما اعم از لر و فارس و کرد و ترک و بلوچ و.... اتحاد خویش را حفظ کنیم و زیر یک پرچم بجنگیم باتشکر
توسط
حالم از این حمله تکراری و کلیشه‌ای به هم میخوره: کشور ایران اتحاد اقوام کرد و لر و فارس و بلوچ و ترکه!!
این دروغی بیش نیست. هیچ اتحادی وجود نداره، بیشترشون توسط تجزیه‌طلبان جذب شدند و خودشون رو ایرانی نمیدونند. ضمناً هیچ ترکی نه در ایران و نه در ترکیه و نه در قفقاز وجود نداره.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
با سلام؛
مهاجرت اقوام آریایی (هندوایرانی) به ایران و هندوستان توسط ماکس مولر در دهه ۱۸۵۰ میلادی مطرح شده بود که اکنون دانش ژنتیک‌باستان‌شناسی قرن ۲۱ از این فرضیه منسوخ پشتیبانی نمیکند و اتفاقا کاملاً برعکس آن ثابت شده: آریایی‌ها همیشه بومی ایران و هندوستان بودند.
همینطور اینکه نژادی وجود ندارد  یک کلیشه احمقانه قرن بیست و یکمی است که توسط نخبگان یهودی و لیبرال‌دموکرات‌های سرمایه‌دار برای نابودی نژادها طراحی شده است.
ایرانیان به طور قطع قفقازی (نژاد سفیدپوست) بودند و مجسمه‌های باستانی عیلامی و هخامنشی و ردیابی‌های ژنتیکی گواهی بر تأیید این ادعاست.
اگر یک ایرانی حتی یک قطره خون مغولوئید یا سیاهپوست داشته باشه، کاملاً از قیافش و رفتار و اندامش مشخصه (حتی فرم جمجمه و استخوان‌بندی و چینش دندان‌ها) تست‌های تبارشناسی اتوزومال هزینه بسیار زیادی دارد و نمی‌تواند بیش از ۱۰ نسل را ردیابی کند. همینطور هاپلوگروپ ارتباطی به نژاد ندارد.
ایرانیان، یونانی‌ها، ارمنی‌ها، گرجی‌ها، ایتالیایی‌ها و اسپانیایی‌ها از نژاد سفید تیپ مدیترانه‌ای هستند. مردم اروپای شرقی و مرکزی و غربی و شمالی (عناصر اسکاندیناویایی) از نژاد سفید تیپ نوردیک هستند.
فاصله ژنتیکی ایرانیان با اروپایی‌ها بسیار نزدیک است (کمتر از ۱۵ هزارسال) در صورتیکه فاصله ژنتیکی ایرانیان با سیاهپوستان چیزی بیش از ۱۵۰۰۰۰ هزار سال است.

واژه‌ای جعلی به نام «نژادپرستی» را یک یهودی اختراع کرد.
https://azarai.ir/%d9%88%d8%a7%da%98%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c/


مردم چشم آبی و مو بلوند شمال اروپا هم آریایی‌های ایرانی بودند که به قاره اروپا مهاجرت کردند و به دلیل آب و هوای اغلب ابری و سرد، رنگدانه‌های پوست و مو و چشم آن‌ها توسط ملانین کمتری ترشح شد و موجب پیدایش چنین قیافه‌هایی شد.
قفقازی‌ها ژن مغلوب دارند و ژنتیک آن‌ها سریعتر دستخوش تغییر و نابودی قرار می‌گیرد.
شعارهای احمقانه برابری ‌وبرادری و آزادی و انسانیت و همه ما از آفریقا آمدیم و همه ما فرزندان آدم و حوا هستیم و نژادپرستی چیز خوبی نیست و تمام این چرندیات را یهودیان اختراع کردند برای مخلوط سازی نژادها... اینکه نژاد سیاه با سفید و زرد مخلوط شود تا همه چیز زشت و در هم ریخته و بی نظم شود تا یهودیان طبق نظم نوین جهانی ژن خودشان را با تکنولوژی‌های فوق پیشرفته احیا کنند!!!
نژاد دوستی نه تنها بد نیست، بلکه موجودیت یک کشور یا تمدن را تضمین میکند.
تکرار میکنم هاپلوگروپ ارتباط چندانی به نژاد ندارد و بخش بسیار ریزی از ژنوم انسان است.
ضمناً گور پدر هرکسی که میخواد کامنت منفی به من میده... هرکس نژاد ایرانی رو دوست نداره، تشریف ببره به قاره آمریکای جنوبی و با سرخپوستان پلونزیایی شورت بپوشه یا تشریف ببره مغولستان یا چین ادای برابری و برادری و آزادی و انسانیت و مبارزه با نژادپرستی رو در بیاره تا قوم هان پرتش کنه به جایی که اومده...
اگر نژاد دوستی چیز بدی است، پس چه اشکالی داره عرب‌ها و نیجریه‌ای‌ها مهاجرت کنند و وین رو با تولیدمثل اشغال کنند؟؟!!
هنوز دو زاریتون نیفتاده و نمیدونید واژه نژادپرستی رو یک یهودی اختراع کرد تا سرتون شیره بماله...
همه نژادها و فرهنگ‌ها و تمدن‌ها قابل احترام و دوست داشتنی هستند (عرب و سیاهپوست و چینی و اروپایی و...) اما به شرط اینکه سر جای خودشون باشند و میلیون میلیون مهاجرت به کشورهای دیگه نکنند و با ازدواج و اختلاط نژادی، دختران زیبای ما رو حروم خودشون نکنند! ژنتیک وقتی نابود بشه، ارتباط ما با گذشته خودمان هم به طور کامل قطع میشه.
انسانیت و برابری توهمی بیش نیست... و ناشی از ذهن بیمار و مغز تروماتیک انسانی‌هایی است که نمی‌خواهند واقع‌بین باشند و دنیای واقعی را بپذیرند.
(تکرار میکنم همه نژادها دوست داشتنی هستند، اما دلیلی نمیشه که نژادها مخلوط یا نابود بشن، ژن‌ها میراث هزاران ساله یک کشور را حمل میکنند)
نژاد به رنگ پوست نیست، میلیون‌ها تفاوت ژنتیکی و فرهنگی و زبانی و اجتماعی و بیولوژیکی و فنوتیپی را نژاد می‌نامند. ما ایرانیان مهمان‌نواز و طرفدار صلح جهانی هستیم، اما با افتخار حافظ نژاد و تمدن و فرهنگمان هستیم.


آفریقایی‌ها مدعی تمدن عیلامی هستند (قابل توجه احمق‌هایی که می‌گویند نژادپرست نباشیم! مبارزه با نژادپرستی فریبی بیش نیست، هدف آن‌ها محو تمدن ماست)
https://azarai.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%82%d8%a7%db%8c%db%8c%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%af%d8%b9%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%ab-%d9%88-%d8%aa%d9%85%d8%af%d9%86-%d8%b9%db%8c%d9%84/



سایت زیر شدیداً توصیه میشود:
https://azarai.ir/author/rostam90/



آیا ایرانیان سفیدپوست بودند؟
https://azarai.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af%d8%9f-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%82%d9%88/
توسط
فعلاً که سفیدپوستان خایه داشتند بمب اتمو بسازند، تویه پان ترک حتی در حدی نیستی که اظهار نظر کنی، پان ترکیسم خیلی وقته که فرو ریخته . اگه مغولستان جرعت داره دهن گشادشو باز تا از پایین چین توش و از بالا روسیه بمب‌باران اتمیش کنه.
توسط
قفقازی‌ها که خون سفیدپوست خیلی دارند. انگار هنوز نفهمیدی تعریف نژاد سفید چیه؟!! ویکی‌پدیا منبع چپ گرا منکر وجود چیزی به نام نژاد میشه، میگه همه انسان ها ۹۹٪ یکی هستند! حالا اون ۱٪ درصد چیه خدا می‌دونه !!!
توسط
چرت و پرتی نگو! اولاً آریایی‌ها همیشه در هندوستان و ایران بودند و این اثبات شده است. یافته‌های ژنتیکی نشون میده هندوستان کنونی میراث مشترک آریایی-دراویدی است. بهتره به سینمای هند نگاه کنی خودت متوجه میشی.
ضمناً اینقدر مُخت تاب داره که نمی‌دونی هندوستان قبلاً توسط تیره‌پوستان و سرخپوستان مورد هجوم وحشیانه قرار گرفتند (اقوام اندونزیایی و پروتومالایی‌ها و...). پس چرا کسی او نارو محکوم نمیکنه؟! هرچی بوده مال گذشته بوده...
توسط
هر سایتی که پان‌ترک (پان چرک) باشه، اون سایت آخرش به جنگ و دعوا کشونده میشه. مرد مردونه اینطور نیست!
یارو فقط سؤال کرد که نیاکان ما چه شکلی بودند، پان ترک کشوندش به حاشیه. کلا پان‌ترکان همیشه حاشیه‌ای و لجن هستند. این آخوند مصطفی که فیلم رو فیلم میسازه، یه بار نیومده پان ترک ها رو محکوم کنه. آخوند ها با پان ترک ها همکار هستند و خودشون پدر تجزیه طلبی هستند. بر منکرش لعنت!
توسط
قفقازی ها خودشون تماماً سفیدپوستن. حداقل عقلشون بیشتر از خردوغان کار میکنه که خودشو ترک می‌دونه اما اجداد ارمنی و گرجی و یونانی و هندوایرانی داره!
قوانین : هر گونه توهین به قومیت ها و استفاده از کلمات نامناسب یا هر گونه بحث سیاسی آی پی شما در بلک لیست سرور ما قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه دیگر به سامانه ما دسترسی نخواهید داشت.

توجه!

خواهشمندیم برای گردانش پرسشها خود ( ویرایش ، ستردن(حذف) ، ...) ودریافت امتیاز ناگزیر در پارسیان دژ هموند(عضو) شوید. خواهشمندیم برای دریافت پاسخ پرسشها خود کمی بردبار باشید ، به ویژه برای پرسشها برجسته .

ask

رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی

محبوب ترین برچسب ها

ایران آریایی،ترک - ، کوروش آذری آذربایجان هخامنش،هخامنشیان،مکانهای_تاریخی،تاریخ_تجارت اریایی حضرت آریایی کتاب قوم_یهود، یهودی، کورش-بزرگ زرتشت حمله اعراب هخامنشیان دین هولوکاست، اسرائیل، آریایی، سیستان،ایران،تاریخ،باستان،زبان،یعقوب،رادمان،صفاری،آریایی،فارس،گاه بختياري -حمزه کوروش-ابوریحان کوروش- سخنان ،باستان شیر بودن محمد ابهام فردوسی باستان عرب آیا تاریخ به کرد سبیل_هیتلر شباهت_هیتلر_و_صادق_هدایت، کشتار_یهودی_ها_توسط_هیتلر_و_آلمان_نازی، ایلومیناتی دروغ، افکنی، آتش_زدن_قرآن هولوکاست هوش_یهودیان، هوش_آریاییها نژاد_مردم_اروپا، آیا_هیتلر_آریایی_بود، نژاد_آریایی، ایران_باستان بختیاری-لر-فارس ایجاد،اکانت،جدید سومر نامه،پیشگویی،عجیب کولی توران y رودبار شماری سکایی مقبره-کوروش-کبیر-دروغ-حقیقت مادرسلیمان خردگان،خردگان ٬ لیان -ایران لر شایعه الهی میترائیسم قربانی اووادئیچیه قفقاز ترکی ساسانیان-هخامنشیان-تاریخ کوروش-منشور-ترجمه جعلی تاریخ- مورخ یهود -دروغو-تحریف زرتشت- زرتشت-دین-قران -باستان کوروش-جمله-اعتبار ایلام -هخامنشیان- تارنگار کوروش-ابهام-بابل پیامبران بازار فروشی کردها یهودیان فارس

301 سوال

708 پاسخ

1.4k دیدگاه

30 کاربر

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 122 بازدید
سوال شده 6 Mar 2024 در قهرمان ها توسط بی نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 4.6k بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 160 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 734 بازدید
سوال شده فوریه 23, 2021 در قهرمان ها توسط مهدی نعمت زادگان
0 امتیاز
1 پاسخ 338 بازدید
سوال شده ژوئن 7, 2018 در قهرمان ها توسط بی نام
...