0 امتیاز
7.3k بازدید
در شایعات (پراکنده گویی ها) توسط
اقوام هندو اروپایی(آریایی) چه ارتباطی از نظر زبانی و ژنتیکی دارند، آیا اقوام هندو با اقوام اروپایی از یک نژادند! هر آدم منطقی میداند که هندوها و اروپایی ها دو گروه متفاوت و متمایز هستند. از یک سو تحقیقات علمی و ژنتیکی فرضیه آریایی بودن مردم ایران و یا ریشه آریایی داشتن غالب ایرانی ها را زیر سوال می برد ولی از سوی دیگر همین آزمایش ها و تحقیقات نشان میدهد بخش قابل توجهی از مردم شمال هند و بخش هایی از افغانستان و تاجیکستان ریشه آریایی دا رند، این تناقض و پارادوکس را چطور جواب میدهید!!!!؟؟؟؟
مربوط به این پاسخ: آیا اقوام ترک آریایی هستند؟

4 پاسخ

0 امتیاز
توسط
هیچ تناقضی وجود ندارد و نتایج آزمایش های علمی بیان کننده این امر هست که غالبا ایرانی ها آریایی نیستند و ریشه آن ها به هزاران سال پیش از ورود اقوام آریایی (هندوافغانی) به ایران بر می گرده و ریشه در تمدن های قدیمی این منطقه دارد. فقط در بخش هایی از ایران به خصوص بلوچ ها و مردم شرق کشور نسبتا درصد ژن و تبار آریایی بالا تر است که نشان میدهد بخش مهمی از بلوچ ها ریشه آریایی دارند. که احتمالا به دلیل همسایگی با هندوها و افغانی ها، درصد آریایی( نژاد هندو افغانی ) در آن ها زیاد است. البته دو نوع آریایی داریم. آریایی های واقعی و اصیل سپید پوست اروپایی که دارای ژنتیک و ظاهر مشخصی هستند. و نوع آریایی دیگر هم داریم که ارتباط مستقیم با آریایی های اروپایی ندارد و بیشتر به عنوان آریایی های هندوافغانی( قبلا به اشتباه هندو ایرانی گفته میشد). این اقوام هندافغانی( آریایی) با وجود اینکه ریشه آریایی دارند مثل اقوام پارسی زبان تاجیک و افغانستان یا هندوهای شمال هند، ولی کاملا تحت تاثیر نژاد کثیف و ابتدایی هندو هستند. یعنی در واقع این اقوام بیشتر از آنکه آریایی باشند هندو هستن و حامل ژن های کثیف هندوها هستن. مثل ژن دراویدی های کاکا سیاه و تیره پوست که بین مردم شرق و جنوب به خصوص بلوچ بسیار قابل توجه است. یا تاجیک های افغانستان یا تاجیکستان که کم کم باید اونا رو چینی در نظر بگیریم. چون به دلیل اختلاط با کشور های همسایه و بومی آسیا .هم از نظر ظاهر و هم ژنتیکی خیلی شبه کشور های همسایه خودشون چه هندوها در جنوب و چه زرد پوست ها و چینی ها در شرق شده اند. تنها قوم آریایی که تقریبا با کم ترین اختلاط با هندوها و چینی یا خاورمیانه ای ها باقیمانده، پشتون ها هستن ، هر چند که با ترک های اسیای میانه تا حدود کمی اختلاط یافته اند. همه این نتایج نشان میدهد که اگر یک زمانی آریایی ها درشمال هند و افغانستان بودند امروز دیگر اثر چندانی از آن ها یافت نمیشود و به تاریخ پیوسته اند. این ها واقعا آریایی بودن این سرنوشتشون بوده. ایرانی ها که اصلا ریشه آریایی ندارن و عمدتا ریشه خاورمیانه ای و قفقازی سپید پوست هستند جای خود دارند. خیلی از افراد و عوام هم فکر میکنند چون اکثر ایرانی ها سپید پوست هستند آریایی حساب میشن. نه دوستان آریایی ها جزو سپید پوستان یا همان زیر شاخه اصلی نژاد قفقازی هستند نه اینگه هر کی سپید پوست بود آریایی باشه. آریایی ها گروه و زیر شاخه نژاد سفید هستند نه اینکه هر کی سفید پوست بود آریایی هست. لطفا جز و کل را اشتباه نکنید. گردو گرد هست ولی هر گردی گردو نیست. امیدوارم براتون مفید واقع بوده باشد.
توسط
نتایج آزمایشات ژنتیک ردیابی اصل ونسب اقوام ایران:

http://iraniangen.blogfa.com
توسط
یعنی چی هندوی کثیف؟؟؟؟؟؟این ادبیات زشت و تنفرآمیز جایگاهی در فرهنگ ما ندارد...هندو افغانی؟؟؟؟؟بیسواد ایران بزرگ شامل کشورهای فارسی زبان منطقه میشه نه مرزهای سیاسی !!!!با این سطح سواد چرا مطلب میگذاری؟؟؟
0 امتیاز
توسط
اقوام هندواروپایی یک چرند ساختگی قزن نوزدهم و اوایل بیستم برای استعمار هند بوده است .

آریایی های واقعی مردم شمال هند و پاکستان و جنوب افغانستان می باشند که بین 60% تا 100% مارکر ژنتیکی آریایی دارند . اقوام اروپایی مارکر ژنتیکی آریایی را ندارند . در ایران این مارکر حدود 20% است که در غرب کشور 5% و شرق کشور تا 35% می باشد . پس منشا این مارکر شرق می باشد یعنی شمال هند و پاکستان و افغانستان .

پارسیان باستان یعنی هخامنشیان مهاجران و مهاجمانی از همین شمال هند و پاکستان و افغانستان بودند که در جنوب و غرب ایران ساکن می شوند و به تدریج با بومیان یعنی آرتایی ها و عیلامی ها و بین النهرینی ها ترکیب می شوند . شباهت زبانی و فرهنگی و پوشش هخامنشیان و ساسانیان به مردم شمال هند نیز همین را نشان می دهد . هخامنشیان وساسانیان هر وقت دچار مشکل می شدند به هند فرار می کردند و انجا تجدید قوا می کردند .

فارس های امروزی حدود20% آریایی هستند و مابقی یعنی 80% از اقوام دیگر هستند ( بومیان ، سامیان ، ترک و تاتار و مقدونیان و ... )

اقوام اروپایی این مارکر آریایی را ندارند و جدایی اقوام اروپایی از آریایی ها و سرخپوست ها و تاتارها بیش از ده ها هزار سال قبل بوده است و آریایی نهایتاً 5 تا 6 هزار سال قدمت دارد . ( لازم به ذکر است تمام اقوام و نژاد های انسانی ریشه مشترک و یکسانی دارند )

آریایی های واقعی به لحاظ ژنتیکی و زبانی و تاریخی و فرهنگی و میتولوژی همین مردمان شمال هند و پاکستان و جنوب افغانستان هستند ، گروه هایی از آنها به آسیای میانه و فلات ایران نیز مهاجرت کرده اند که نژادشان با اقوام دیگر ترکیب شده است .
0 امتیاز
توسط
0 امتیاز
توسط
قوانین : هر گونه توهین به قومیت ها و استفاده از کلمات نامناسب یا هر گونه بحث سیاسی آی پی شما در بلک لیست سرور ما قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه دیگر به سامانه ما دسترسی نخواهید داشت.

توجه!

خواهشمندیم برای گردانش پرسشها خود ( ویرایش ، ستردن(حذف) ، ...) ودریافت امتیاز ناگزیر در پارسیان دژ هموند(عضو) شوید. خواهشمندیم برای دریافت پاسخ پرسشها خود کمی بردبار باشید ، به ویژه برای پرسشها برجسته .

ask

رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی

محبوب ترین برچسب ها

ایران آریایی،ترک - ، کوروش آذری آذربایجان هخامنش،هخامنشیان،مکانهای_تاریخی،تاریخ_تجارت اریایی حضرت آریایی کتاب قوم_یهود، یهودی، کورش-بزرگ زرتشت حمله اعراب هخامنشیان دین هولوکاست، اسرائیل، آریایی، سیستان،ایران،تاریخ،باستان،زبان،یعقوب،رادمان،صفاری،آریایی،فارس،گاه بختياري -حمزه کوروش-ابوریحان کوروش- سخنان ،باستان شیر بودن محمد ابهام فردوسی باستان عرب آیا تاریخ به کرد سبیل_هیتلر شباهت_هیتلر_و_صادق_هدایت، کشتار_یهودی_ها_توسط_هیتلر_و_آلمان_نازی، ایلومیناتی دروغ، افکنی، آتش_زدن_قرآن هولوکاست هوش_یهودیان، هوش_آریاییها نژاد_مردم_اروپا، آیا_هیتلر_آریایی_بود، نژاد_آریایی، ایران_باستان بختیاری-لر-فارس ایجاد،اکانت،جدید سومر نامه،پیشگویی،عجیب کولی توران y رودبار شماری سکایی مقبره-کوروش-کبیر-دروغ-حقیقت مادرسلیمان خردگان،خردگان ٬ لیان -ایران لر شایعه الهی میترائیسم قربانی اووادئیچیه قفقاز ترکی ساسانیان-هخامنشیان-تاریخ کوروش-منشور-ترجمه جعلی تاریخ- مورخ یهود -دروغو-تحریف زرتشت- زرتشت-دین-قران -باستان کوروش-جمله-اعتبار ایلام -هخامنشیان- تارنگار کوروش-ابهام-بابل پیامبران بازار فروشی کردها یهودیان فارس

301 سوال

708 پاسخ

1.4k دیدگاه

30 کاربر

سوالات مشابه

0 امتیاز
64 پاسخ 113k بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 890 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2015 در شایعات (پراکنده گویی ها) توسط اشکان(کوروش پدرایران)
0 امتیاز
69 پاسخ 59.6k بازدید
سوال شده سپتامبر 7, 2015 در شایعات (پراکنده گویی ها) توسط بی نام
...