0 امتیاز
264 بازدید
در شایعات (پراکنده گویی ها) توسط
سوالی که ذهنم رو درگیر کرده و دوست دارم از پان قومیت ها خصوصا تند رو ترینشون یعنی پانترک ها بپرسم اینه که ایا در تمام زندگیشون بجز زبان چیز دیگری رو درک میکنند؟ مثلا یک اصفهانی رو با یک اویغور و یک استانبولی قیاس کنند. جدا  از بحث زبان از نظر ژنتیک به یک اصفهانی شباهت دارید یا یک استانبولی و یک اویغور؟

فرهنگ چی/ فرهنگ و رسومتون به اصفهانی ها نزدیک تره یا یک اویغور و استانبولی؟ تاریختون با کدوم بیشتر گره خورده؟ آیا معیار شما صرفا زبانه؟

زبان پرتغالی در برزیل رواج داره و یک چیوای برزیلی که نه از نظر ژنتیک نه فرهنگ و نه تاریخ کوچکترین شباهتی به یک پرتغالی نداره خودشو لاتین میدونه یا پرتغالی؟
 

روند ترک شدن اذربایجان رو کاری بهش نداریم اصلا فکر کنیم حضرت ادم ترک زبان بوده و در آذربایجان پا به زمین گإاشته شما هم جد اندر جد ترک زبان بودید و ژنتیکتون 100 در 100 ترک هستش . اما یه سوالی بوجود میاد با تمام اینها چرا داییه جدایی سر میدین؟

تز چپ گرایی میدین و که مشکلات کشور باعثشه ولی آیا این مشکلت فقط برای ترک هاست؟ ینی هر زمان کشور مشکل سیاسی اقتصادی داشت باید نغمه جدایی سر بدیم؟ اینقدر ضعیف؟ ستارخان و باقرخان و بابک خرمدین و اتروپات  از اینکه پدران شما بودند شرمنده هستند شک ندارم.

با ناموس آشنا هستید؟ با وطن چی؟ میدونید تجزیه طلبی و خواستار الصاق به کشور همسایه دیاثت محض هستش؟ کم خون ندید آدربایجان از دست روس ها و عثمانی ها که حالا شدید نوکر حلقه به گوششون...

 

مختارید خودتون رو آذری ترک بدونید یا آذری آریایی هر چند هم تاریخ و هم علم ژنتیک ثابت کردن پاسخ این سوال رو اما آیا مگر ایران فقط متعلق به اریایی هاست؟ گستره ایرانی روزگارانی تا مصر و یونان و تبت و اورال گسترده بوده مگر همه اینها اریایی بودند؟ مگر عیلامی ها اریایی بودن؟

ایران سرزمین ترک ها و اریایی ها و اعراب بوده و هست و خواهد بود و نژاد پرستی مرده و وطن پرستی است که ستایش خواهد شد.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
خسته شدیم از شعار های شما وقتی حرف از خود گذشتگی و ایثار و فداکاری در راه وطن باشد همه اقوام و مذاهب برابر و همه برای یکی و یکی برای همه هستند ولی وقتی زمان تقسیم غنایم یا خدمت به ملت ایران می رسد فقط همه برای یکی و همه چی به نام ملت فارس و مذهب شیعه می شود. تا حالا به مناطق عرب نشین یا ترکمن نشین یا ترک نشین یا کرد نشین یا بلوچ نشین سر زده آید مگر آنها هم وطن یا همشهری شما حساب نمی شوند. فعلا که با پول نفت و گاز اعراب دارند بیابان های مرکز ایران و فارس نشین را آباد میکنند و این شهر دایما با هزینه های هنگفت در حال بزرگ شدن و پیشرفت هستند و نیروی کارگر ترک و کرد و لر را روانه این شهرها میکنند. دیگر کار به جایی رسیده حتی آب شهرها و استان های دیگر را به این بیابان ها روانه میکنند و خود استان های غیر فارس در حاشیه باید در فلاکت و فقر به سر ببرند و کسی هم اعتراض کند فوری انگ تجزیه طلب و مزدور میزنند و یا ساکتش میکنند. هر چند این احمق های مرکز نشین خودشان هم در کار خود و کارهایی غیر اصولی مانده اند و هر روز وضع ایران بدتر و بدتر می شود. فعلا که دارند پول جمع میکنند برای خود و ژن های برتر خود و یکی یکی عازم ممالک کفار می شوند و تا زندگی اشرافی خود را در دیار فرنگ پی بگیرند.
توسط
خطاب به دوست پان فارس خودم شما که اینقدر با اطمینان ما ترک های افشار و بیات و تاتار و ... را به موجوداتی به نام تات و مات ربط میدهید و می خواهید ما ترک ها هویت و اصالت خود را از دست بدهیم و بچسبیم به موجودات تات و مات موهون شما.. اگر اصفهانی های فارس زبان شبیه ترک های آذربایجان یا بقیه ترک ها هستند دلیلش موجودات تات و مات نیست. اصفهان پایتخت سلسله ای مختلف ترک و تاتار بوده و فوج و فوج جمعیت ترک در سده های مختلف و در طول تاریخ در این مناطق ساکن شده اند. به نظر من شما فارس زبان شده آید و باید به هویت اصلی خود و ریشه آبا و اجدادی خود برگردید و بی خودی خودتان و ما را خسته نکنید. ما ترک های آدربایجان فارس بشو نیستیم.خخخخ .این به اون در دوستدار... :) من خودم به شخصه همه مردم ایران به خصوص اصفهان و شیراز را خیلی دوست دارم ولی دلیل نمیشود ترک های استانبول یا تاتارها روسیه یا اوکراین بدم باید.
قوانین : هر گونه توهین به قومیت ها و استفاده از کلمات نامناسب یا هر گونه بحث سیاسی آی پی شما در بلک لیست سرور ما قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه دیگر به سامانه ما دسترسی نخواهید داشت.

توجه!

خواهشمندیم برای گردانش پرسشها خود ( ویرایش ، ستردن(حذف) ، ...) ودریافت امتیاز ناگزیر در پارسیان دژ هموند(عضو) شوید. خواهشمندیم برای دریافت پاسخ پرسشها خود کمی بردبار باشید ، به ویژه برای پرسشها برجسته .

ask

رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی

محبوب ترین برچسب ها

ایران آریایی،ترک - ، کوروش آذری آذربایجان هخامنش،هخامنشیان،مکانهای_تاریخی،تاریخ_تجارت اریایی حضرت آریایی کتاب قوم_یهود، یهودی، کورش-بزرگ زرتشت حمله اعراب هخامنشیان دین هولوکاست، اسرائیل، آریایی، سیستان،ایران،تاریخ،باستان،زبان،یعقوب،رادمان،صفاری،آریایی،فارس،گاه بختياري -حمزه کوروش-ابوریحان کوروش- سخنان ،باستان شیر بودن محمد ابهام فردوسی باستان عرب آیا تاریخ به کرد سبیل_هیتلر شباهت_هیتلر_و_صادق_هدایت، کشتار_یهودی_ها_توسط_هیتلر_و_آلمان_نازی، ایلومیناتی دروغ، افکنی، آتش_زدن_قرآن هولوکاست هوش_یهودیان، هوش_آریاییها نژاد_مردم_اروپا، آیا_هیتلر_آریایی_بود، نژاد_آریایی، ایران_باستان بختیاری-لر-فارس ایجاد،اکانت،جدید سومر نامه،پیشگویی،عجیب کولی توران y رودبار شماری سکایی مقبره-کوروش-کبیر-دروغ-حقیقت مادرسلیمان خردگان،خردگان ٬ لیان -ایران لر شایعه الهی میترائیسم قربانی اووادئیچیه قفقاز ترکی ساسانیان-هخامنشیان-تاریخ کوروش-منشور-ترجمه جعلی تاریخ- مورخ یهود -دروغو-تحریف زرتشت- زرتشت-دین-قران -باستان کوروش-جمله-اعتبار ایلام -هخامنشیان- تارنگار کوروش-ابهام-بابل پیامبران بازار فروشی کردها یهودیان فارس

301 سوال

708 پاسخ

1.4k دیدگاه

30 کاربر

سوالات مشابه

+1 امتیاز
2 پاسخ 569 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 527 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 282 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 36 بازدید
...