رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی
آثار باستانی و ارزش های تاریخیایران باستان

آشنایی کامل با زندگی نامه هیتلر (جنایتکار یا میهن دوست؟)

هیتلر(رایش سوم)
هیتلر(رایش سوم)

گاهی اوقات که مسائل تاریخی رو بررسی میکنم و تضاد ها را میبینم واقعا افسوس می خورم که در تاریخ چه جعل هایی میشود و چگونه یک واقعه با تغیر سیصدوشصد درجه ای جلوه داده می شود و به عنوان یک محقیق تاریخی همیشه بر این اصل معتقدم که تاریخ توسط فاتحان نوشته می شود مگر اینکه توسط مردمان سینه به سینه نقل شود

چرا کشور های آمریکا و انگلیس و دیگر جبهه های متفقین هنوز بعد گذشت زمان دست از سر هیتلر و نازی بر نداشته و با قدرت در حال کوباندن آنها هستند؟ از چه می ترسند ؟ آیا  از واقیعیت می ترسند؟

این بار در پارسیان دژ سعی بر این داریم که این سوال را مورد بررسی قرار دهیم

هیتلر جنایتکار یا میهن دوست ؟

برای دیدن بررسی این سوال به ادامه نوشتار مراجعه کنید

هیتلر در خوانواده پولدار و سرمایه دار به دنیا نیامد او در یک خوانواده معمولی و فقیر به دنیا آمد پدر او آلویس هیتلر ( ۱۸۳۷ – ۱۹۰۳)، یک کارمند پائین رتبه گمرک بود.

مادر هیتلر، کلارا هیتلر (زادهٔ پولزل)، دومین دختر عموی آلویس بود. او شش بچه به دنیا آورد. تنها آدولف، که دومین فرزندش بود، و خواهر کوچکش پاولا در کودکی زنده ماندند.

(اینجا جای این جمله است : سرنوشت مسیر شگفت آوری را طی میکند)

هیتلردر کتابش نبرد من، با لحنی مودبانه درباره پدرش دارد،و می گوید تصمیم جدی که برای نقاش شدن داشت باعث اختلاف نظرات بسیاری در بین آن ها شده بود. در ژانویه ۱۹۰۳ الویس درگذشت، و در دسامبر ۱۹۰۷ کلارا به دلیل ابتلا به سرطان سینه فوت نمود.

(تمایل هیتلر به نقاش شدن که با جدیت آن را پیگیری میکرد نشانگر این است که بر خلاف ادعا خیلی از کشورها وافراد هیتلر دارای شخصیت خونخوار نبوده   یک فرد عاشق هنر به خصوص هنر نقاشی نمی تواند یک قاتل جانی باشد)

هیتلر
هیتلر

جنگ جهانی اول

در اوت ۱۹۱۴ جنگ جهانی یکم آغاز و هیتلر برای لشکر باواریا داوطلب شد. او یک سرباز وظیفه فعال بود که به عنوان پیغام آور در فرانسه و بلژیک در معرض دید آتش دشمن خدمت کرد. اگر چه خدمت هیتلر قابل تقدیر بود ولی به خاطر این که تابعت آلمانی او مفقود شده بود هرگز به بالاتر از سرجوخه ترفیع نیافت. او دوبار برای شجاعت در جنگ نشان صلیب آهنی، درجه دو، در دسامبر ۱۹۱۴، و صلیب آهنی، درجه یک که به ندرت به سرجوخه‌ها اعطا می‌شود، در اوت ۱۹۱۸ را دریافت کرد. در مدت جنگ هیتلر یک آلمانی میهن پرست شد، هرچند او تا سال ۱۹۳۲ تابعیت آلمانی نداشت. او در مدت خدمت سربازی اش نقاشی‌های روزنامه ارتش را نیز می‌کشید اما در سال ۱۹۱۶ از ناحیه پای چپ دچار زخمی شد و مدال جانبازان را نیز دریافت کرد و پس از بهبودی مجدداً به جبهه بازگشت. وقتی که مردم اعتقاد به شکست ناپذیری ارتش آلمان داشتند، آلمان در نوامبر سال ۱۹۱۸ تسلیم شد. هیتلر با شنیدن خبر تسلیم شدن آلمان دچار شوک شدیدی شد. او در آن زمان به خاطر حمله شیمیایی به وسیله گازخردل در بیمارستان صحرایی بود و به طور موقت دچار نابینایی شده بود. مانند بسیاری از میهن پرستان، او سیاست مداران غیرنظامی و یهودیان و کمونیست‌ها را در تسلیم شدن آلمان مقصر می‌دانست.

منبع : Alastair Jamieson Nazi leader Hitler really did have only one ball The Daily Telegraph, retrieved on 20 November 2008

(همین مطلب نشانگر عشق زیاد هیتلر به وطنش بود و برای خدمت به میهنش از هیچ چیز کم نگزاشت ، شما در مطلب فوق نشانه ای از خونخواری در هیتلر می بینید؟یا میهن پرستی  که عشق به وطنش او را به جنگ کشانده؟)

پس از جنگ جهانی یکم

نتیجه جنگ جهانی یکم برای آلمان شکستی فاجعه بار بود. کشورهای پیروزمند در عهدنامه ورسای شرایطی بسیار سخت و خفت بار را به این کشور تحمیل کردند. با شکست رایش دوم در جنگ جهانی یکم، در آلمان جمهوری وایمار تشکیل شده بود. پس از جنگ جهانی یکم آلمان در بحران غرق بود. در جامعه‌ای که لایه‌های گسترده مردم با بی کاری و فقر روبرو بودند هیتلر مانند بسیاری از هم نسلان خود، تسلیم آلمان را رد می‌کرد و شکست آلمان را نتیجه اتحاد یهودیان و کمونیست‌ها می‌دانست و خواهان جبران آن بود. هیتلر مرام سیاسی خود را به روشنی در کتاب نبرد من تشریح کرده‌است.

هیتلر به حزب کارگر پیوست و سپس با سخنرانی های آتشینش توانست تعداد اعضای حزب را بیشتر کند. بخاطر سخنرانی هایش به عنوان مسئول تبلیغات حزب منصوب شد و با وارد کردن همرزمانش به حزب آن را تا حد زیادی گسترش داد و سرانجام به رهبری حزب رسیده و نام حزب را به « ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان» تغییر داد و پرچم صلیب شکسته را به عنوان پرچم حزب انتخاب نمود. پس از اینکه وی به رهبری حزب رسید با پشتیبانی ژنرال لودندورف ژنرال نامی آلمان در جنگ جهانی اول اقدام به یک کودتا در باواریا کرد اما در کودتا شکست خورده و در سال ۱۹۲۴ به زندان محکوم شد. او در دادگاه نطق آتشینی ایراد کرد که همه را به تحسین واداشت. هیتلر در زندان جلد اول کتاب معروفش نبرد من رو نوشت و نه ماه پس از حبس از زندان آزاد شد. کتاب نبرد من در آلمان از محبوبیت به سزایی برخوردار بود به طوری که پس از انجیل پرفروس ترین کتاب آلمان شد.

هیتلر
هیتلر

پس از آزادی از زندان هیتلر متوجه شد که باید به شیوه ی قانونی پیش برود. در نتیجه تا حد امکان فعالیت سازمان های نظامی حزب را کنترل کرد و مجددا فعالیت حزب را گسترش داد و سرانجام در سال ۱۹۳۳ به صدارت اعظمی آلمان رسید و با مرگ رئیس جمهور هیندنبورگ در سال ۱۹۳۴ رسما هیتلر و صدراعظم آلمان شد.

هیتلر پس از قدرت یابی پیمان ورسای را آرام آرام لغو کرد. ارتش آلمان را از صد هزار نفر به سیصد هزار نفر گسترش داد و نیروی هوایی را در ۱۹۳۵ تاسیس کرد و طولی نکشید که آلمان را به یکی از بزرگترین قطب های نظامی و اقتصادی جهان کرد.

هیتلر ویژگی های منحصر به فردی داشت. در مدرسه او در رشته تاریخ دانش آموزش قابلی بود و پس از آن در نقاشی و به ویژه معماری استعدادی از خود نشان داد. از ویژگی های منحصر به فرد او می توان اراده ی خارق العاده ی او را مثال زد. اراده ای که او را از خیابان های وین به نبرد های سخت فرانسه در جنگ جهانی اول و سپس به رهبری آلمان رساند. اراده ای که باعث شد حداقل برای مدتی کوتاه به اتحاد تمام سرزمین های آلمانی عمل جامه ی عمل بپوشاند. چنین رویدادی در تاریخ آلمان تنها در دوره هیتلر روی داد. 

هیتلر حیوانات را نیز بسیار دوست داشت و یک سگ به نام « بلوندی» هم داشت. زمانی که هیتلر به دیدن فیلم می پرداخت هنگام شکار یک حیوان در فیلم چشمانش را با دستانش می گرفت. زمانی که قناری کاخ صدارت اعظمی مرد هیتلر مدت ها ناراحت بود و برای قناری گریه می کرد. علاقه ی هیتلر به پول بسیار کم بود. او نه در جوانی که فقیر بود و نه در دوران صدارت اعظمی و رهبری خود به پول علاقه ای نشان نمی داد و حتی حقوق صدارت اعظمی خود را دریافت نمی کرد و تنها در آمدش پول حاصل از فروش کتاب نبرد من بود و اگر هم در ساختمان های مجلل زندگی می کرد نه بخاطر علاقه اش به پول بلکه بخاطر عظمت و بزرگی آلمان بود. هیتلر خود را سرباز می دانست و غذای ساده می خورد، نه سیگار می کشید و نه مشروب میاشامید و گوشت هم نمی خورد زیرا معتقد بود که گوشت انسان ها را مانند حیوانات وحشی می کند. نفرت هیتلر از سیگار به حدی بود که بار ها به این فکر می کرد که در جیره سربازان به جای سیگار به آن ها شکلات بدهد اما اطرافیانش با این کار مخالفت کردند. در مسئله دین هیتلر را می توان یک کاتولیک معتقد دانست. البته او مذهبی و متعصب نبود اما با توجه به آن چه از وی می دانیم وی به خدا و مذهب کاتولیک معتقد بود و البته علاقه ای هم به دین شینتو و اسلام داشت به طوری که در زمان وی برلین مرکز گروه های اسلامی ضد استعمار شده بود و حتی در اس اس یک لشگر اسلامی تاسیس شد.

نفرت هیتلر از یهودی بسیار زیاد بود. هیتلر که خود از سربازان جبهه ی جنگ جهانی اول بود و چهار سال به سختی نبرد کرده بود یهودیان را دلیل شکست آلمان می دانست و معتقد بود یهودیان خود را آلمانی نمی دانند. هیتلر زمانی که زخمی شده بود و سفری به خاک آلمان کرد در نهایت تعجب دید که تقریبا تمام یهودیان منشی و تمام منشیان یهودی هستند و بر عکس در میدان نبرد کمتر یهودی دیده می شود. این وضع او را به قدری خشمگین کرد که تصمیم گرفت به جای استراحت فورا به جبهه بازگردد. علاوه بر اراده دلاوری هیتلر بر همگان آشکار است به طوری که برخی می گویند در جنگ جهانی اول چهار سرباز و به گفته ی برخی دیگر پانزده سرباز متفقین را در یک مرتبه اسیر کرد!!! هیتلر به داشتن زن و فرزند علاقه نداشت زیرا معتقد بود اگر زن و فرزند داشته باشد توجهش از سرزمینش آلمان منحرف می شود و باید ماموریت الهی خود را به پایان برساند. از ویژگی های بارز دیگر آدولف هیتلر عشق او به آلمان بود و در واقع او در عشق به آلمان فنا شده بود. همانند بعضی شاهان و دیکتاتور ها سرزمینش را برای خود نمی خواست بلکه بر عکس خود را برای سرزمینش می خواست به همین دلیل زمانی که نیروهای شوروی در نزدیکی کاخ او بودند و فهمید که دیگر نمی توان پیروز شد با اوا براون ازدواج و سپس خودکشی کرد. با وجود اینکه پیش از خودکشی عده ی بسیار زیادی از او خواستند برلین را ترک کند اما او خود را یک سرباز می دانست و معتقد بود باید عقب نشینی نکرده و از دستور اطلاعت کند. و برای اینکه نمی خواست مانند موسولینی به دست یک مشت وحشی در جایی آویزان شود مانند یک فرمانده غیور شکست خورده خودکشی کرد و دستور داد جسدش را آتش بزنند. هیتلر با خودکشی خود ایمان به ناسیونال سوسیالیسم، اطاعت از دستور و جان دادن در راه میهن را نشان داد.

—————–

هیتلر
هیتلر

خب حالا شاید بگویید که هیتلر در جنگ جهانی دوم مقصر بوده ولی اینطور نبود در نوشتار زیر به بررسی این نکته می پردازیم که مقصر چه کسی بوده است

پس از جنگ جهانی اول، متفقین برای جلوگیری از وقوع جنگ بزرگ دیگری معاهده ورسای را پیشنهاد دادند. سخت‌ترین قسمت این معاهده در مورد آلمان بود. متفقین این کشور را به خاطر شروع جنگ مقصر شناختند و در این معاهده در قبال صلح، از آن غرامت جنگی و سرزمین مطالبه کردند. جمهوری وایمار، دولتی که پس از فرار ویلهلم دوم، امپراطور آلمان در این کشور تشکیل شده بود به ناچار برای انعقاد صلح با متفقین این پیمان را امضا کرد. طبق این پیمان، مردم آلمان به خاطر شروع جنگ مقصر شناخته شدند و باید غرامتی حدود صد میلیارد دلار (در آن زمان) می‌پرداختند. همچنین معاهده اندازهٔ ارتش آلمان را به صد هزار نفر کاهش داد، تمام زیردریایی‌ها و ناوهای قدرتمند جنگی (بجز شش فروند) آلمان به متفقین تحویل داده شد و آلمان دیگر حق ساخت هواپیما و تانک و دیگر جنگ افزار تهاجمی را نداشت. به جز آن ٬ مستعمرات آلمان در آفریقا، چین و حوزهٔ اقیانوس آرام، گرفته شد. ایالات آلزاس و لورن آلمان که زمانی به فرانسه تعلق داشتند به این کشور باز پس داده شدند و اراضی وسیعی از آلمان به لهستان واگذار شد. و از همه مهم تر راینلاند-فالتز، اراضی حاصل‌خیز غرب رود راین برای ۵۰ سال به متفقین سپرده شد. بسیاری از این نواحی، نواحی حاصلخیز، کانه خیز و صنعتی آلمان بود. یک تاریخدان در این باره می‌گوید:[چه کسی؟]

معاهده ورسای حدود سیزده درصد قلمرو پیش از جنگ آلمان، ده درصد جمعیتش، هفتاد و پنج درصد کانه‌های آهن آن و بیست و پنج درصد باکیفیت‌ترین معادن ذغال سنگ آن را گرفت.

منبع  : Ronald Gray, Hitler and Germans. Cambridge: Cambridge University Press, 1981

Michael Wright, Illustrated History of World War II. London: Reader’s Digest Association, 1989.

از ابتدای سال ۱۹۳۹، توجه هیتلر به موضوع دانتسیگ تمرکز یافت. هیتلر که خواستار صلح بود، با سخاوتی که در تاریخ آلمان بی نظیر بود، از پس گرفتن دالان صرف نظر کرد و رسماً اعلام کرد که دالان را به عنوان یک سرزمین لهستانی به رسمیت می شناسد به این شرط که لهستانی ها حاضر شوند یک خط آهن و اتوبان به دولت آلمان بدهند تا آلمان بتواند با استان پروس شرقی به طور زمینی نیز ارتباط داشته باشند. درخواست های هیتلر توسط دولت نالایق لهستان رد شد و پس از آن پیشوا به درخواست های خود افزود و دولت لهستان تمام آن ها را رد کرد. سرانجام لهستان پاسخ درخواست ها و کوشش های دیپلماتیک هیتلر را با خشونت پاسخ داد از جمله :

– فشار دولت لهستان روی اقلیت آلمانی ساکن لهستان بیشتر شد.

– هرچیزی که روح آلمانی داشت در لهستان با خشونت روبرو می شد.

– دولت لهستان فشار اقتصادی بر روی بندر دانتسیگ (که عملاً تمام ساکنان آن آلمانی بودند) را بیشتر کرد.

اکنون برای هیتلرٰ صرف نظر از موضوع دانتسیگ، موضوع نجات اقلیت آلمانی مطرح بود که تحت فشار دولت لهستان بودند. لهستانی ها نیز به شدت به آغاز یم جنگ جدید علاقه مند بودند. در واقع از سال ها پیش از اینکه هیتلر به قدرت برسد، روزنامه های معروف لهستانی، از ادبیات ضد آلمانی پر شده بود و در این روزنامه ها همواره سخن از پیشروی به سوی آلمان و ضمیمه کردن استان پروس شرقی به خاک لهستان سخن می گفتند و اکنون امیدوار بودند با پشتیبانی بریتانیا و فرانسه یک جنگ نوین اروپایی راه بیندازند و سرزمین های شرقی آلمان را تصاحب کنند.

در طول ۲۹ آگوست، ده ها تهاجم مرزی از خاک لهستان به خاک آلمان شکل گرفت. این حملات بدین جهت بود که آلمانی ها به حمله تحریک شوند تا از نظر بین المللی و افکار عمومی تقصیر آغاز جنگ به گردن آلمانی ها بیافتد. لیدل هارت بزرگترین و مشهورترین مورخ نظامی بریتانیا نیز اعتقاد دارد که این لهستانی ها بودند که حملات مداومی به مرز آلمان انجام دادند.

پس با بررسی کل مطلب شما چگونه نتیجه میگیرید؟ آیا هیتلر واقعا شروع کننده جنگ بوده؟ آیا هر وطن دوستی بود با دیدن این همه ظلم و ستم بر ملتش سکوت می کرد؟

آیا می بایست سکوت کند تا دولتها و یهودی ها و کمونیست ها کشورش را به نابودی بکاشنند؟

یر این پوشیده نیست  که در جاهایی عقاید تند و افراطی ملی گرایی در آلمان نازی دیده می شود ولی واقعیت تاریخ اینگونه است شما برای این که بتوانید عده ای را که مانند لاشخورانی(کمونیست ها ، انگلیس ها و یهودی های سودجو) بر کشور شما(آلمان) حمله کرده اند را از کشورتان دور کنید احتیاج به رفتارها یی  تند روی گونه دارید چون با روش های معمول نمی شود با چنین لاشخورانی جنگید….

در اینجا فایل وصیت نامه سیاسی هیتلر را می گزارم 

شاید از خود بپرسید که در آن هیاهو شوروی دیگر از وصیتنامه هیتلر اثری می گزاشت؟(نابودش می کرد)

در جواب شما باید بگویم که  وصیت نامه هیتلر پس از نوشته شدنش ۴ نسخه ازش نوشته میشه و به امضای ۴ نفر از سران حزب از جمله دکتر گوبلز و مارتین بورمان و ۲ نفر دیگر میرسه

قبل از فتح کامل برلین هم از رادیو برای مردم خوانده میشه و همه شنیده بودنش پس به هیچوجه دلیلی بر دروغ بودن وصیتنامه هیتلر وجود ندارد

متن ترجمه شده وصیت نامه از وبسایت نازی سنتر گرفته شده

اگر می خواهید  با شخصیت هیتلر آشنا شوید حتما بخوانید

برای دانلود وصیت نامه کامل هیتلر اینجا کلیک کنید

حال به خودتان پاسخ دهید :

هیتلر جنایتکار یا میهن دوست؟

رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی

شمشاد امیری خراسانی

شناخت تاریخ و فرهنگ ایران به نمونه ورود به دنیایی است که جز عشق و افتخار و گاهی اندوه چیزی انتظار ما را نمی کشد ، شاید تاریخ ما در حافظه ژن های ما ذخیره شده است تا بتوانیم با آن آگاهی به خود و فرا خود را گسترش دهیم .

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

52 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس

واقعا براتون متاسفم برای خودم هم متاسفم اگه اریایی بودن اینه که مثل هیتلر باشیم اگه وطن دوستی اینه که مثل هیتلر باشیم پس من نه می خوام اریایی باشم نه وطن دوست.
چطور می گیید هیتلر به کشورش خدمت کرد در حالی که اون همه المانی که یهودی بودند رو فقط چون یهودی بودن کشت؟؟؟؟
آنقدر نژاد پرست نباشید آنقدر دین من دین اون نکنید.هیچ وقت نمی شه جمع بست همه یهودی ها که بد نبودن.شیعه ها و سنی ها هم در طول تاریخ جنایات زیادی کردن ولی نمی شه جمع بست و گفت به همین دلیل باید همشون رو کشت.
انیشتین و چارلی چاپلین و خیلی های دیگه یهودی بودن اگه هیتلر برای مثال انیشتین رو می کشت می دونید چه تغییری تو فیزیک ایجاد می شد؟
شماها دوتا کتاب خوندید بعد در این مورد نظر می دید؟ما همین الان نمی دونیم دقیقا تو دنیا چی می گذره چون دستای زیادی تو کاره.
اما قطعا کسی مثل هیتلر که نژاد پرست بود و باعث مرگ اون همه آدم بود شخص خوبی نبود کلا هرکس که بخواد از راه نژاد پرستی وارد بشه یا با جنگ و خونریزی وارد عمل بشه شخص خوبی نیست و به کشورش خدمت نکرده بلکه به انسانیت خیانت کرده و آسیب زده حالا فرقی نداره اریایی باشه یهودی باشه عرب باشه و….
مهم نیست هیتلر چقدر باعث پیشرفت آلمان یا نمی دونم ایران شده هیتلر نژاد پرست بوده و باعث جنگ جهانی شده.
انقدرم اریایی اریایی نکنید ما خودمون هم واقعا اریایی نیستیم تو زمان حمله اسکندر با اونا نژادمون قاطی شده زمان چنگیز خان هم همین اتفاق افتاده و با عرب ها و …هم قاطی شدیم پس هیچکس واقعا اصیل نیست.
چه خوب می شد اگه روزی می رسید که یهودی مسیحی مسلمونا و… بدون اهمیت دادن به مذهب هم و سیاهپوست و سرخپوست و سفیدپوست بدون توجه به نژاد همدیگه با صلح و آرامش کنار هم زندگی می کردن.
بعد از خوندن نظرات با خودم فکر کردم ما واقعا حقمونه که یه همچین کشور تقریبا عقب افتاده ای داشته باشیم معلوم نبود اگه قدرت دست شما نژاد پرستا میوفتاد چی می شد.البته الان هم که دست آمریکا و… بهتر نیست ولی اگه دست شما بود با خاک یکسان شده بود.

OMID

هیچ میدونی یهودی ها بعد خودکشی هیتلر از آلمان چقدر غرامت بخاطر دروغ هولوکاست گرفت؟؟؟
میدونی هالیوود کلا دست یهوده ؟؟
اخه چطور وقتی توی اروپا اون زمان کلا دو میلیون یهودی بوده
هیتلر شش میلیون یهودی کشته؟؟
اون اردوگاه های کار اجباری برای اسرای جنگی بوده کلا هشتصد هزارنفر بودن
بخاطر بیماری های واگیردار مردن ، جسدشون برای جلوگیری از انتشار بیماری سوزونده شد

جالبه بدونی جان اف کندی هفت روز بعد از اینکه تو سخنرانیش هیتلر رو مرد بزرگی دونسته بود ترور شد

Marshal

بی شک هیتلر یکی از آدم های نابغه با درک مفهوم بسیاری بود از یهودیان فتنه ی اونها و سخنرانی ضد فراماسونیش به باعث ورود امریکا به جنگ شد باخبر بود اون همچین روزهایی که پره فقر و فحشا رو میدید ولی حیف که دنیا اونو از دست داد

سعید

قبل از اینکه دهانت رو باز کنی باید فکرت رو باز کنی .. !! که سالیان سال مثل طوطی و میمون زندگی میکنی .. تقلید تقلید تقلید از افکار و باور های غلط .. مثل نمازی که بدون فهمیدن میخونی ( منظور از فهمیدن، فهمیدن معنای ان نیست … فهمیدن یعنی بدون هیچ تحقیقی صرف اینکه واجب شده بخونیم .. !! یعنی عمل بی تفکر و بی تامل !! ) در این دنیا اونها که نفع میبرن و قدرت دارن با تبلیغات قوی سعی در به کرسی نشوندن افکارو عقاید خویش میکنن .. جایی که هیتلر گفت : حقیقت همان دروغ هایی است که هر روز تکرار میشود .. !!! پس یاد بگیر قبل از زر زدن کمی تحقیق کنی و راجب هیتلر کبیر و ان انسان صلح طلب و خواهان ازادی بشریت تحقیق کن .. کتاب « نبرد من » رو بخون .. نوشته هیتلر … تا بفهمی سخت در اشتباهی .. جایی که خود هیتلر کبیر گفت: پس از من یهودیان و امریکا و انگلیس کاری میکنند تا جهانیان من را به عنوان یک خونخوار در تاریخ بشناسند .. اما روزی تاریخ خواهد فهمید من بر حق بودم .. !! چیزی که بنده به آن ایمان دارم … هرگاه معنای حقیقت را بفهمی متوجه حرفم خواهی شد

thribale

چون آلمان سه بار، نظم جهانی را به هم زده بود و جهان را به جنگهای جهانی کشانده بود پساز جنگ، توانایی نیروی نظامی اش بوسیله کشورهای متفقین، محدود شد تا هوس سلطه بر جهان نکند و دیوار برلن جنگ دوم و پیمان ورسای جنگ یکم، به این دلیل بود حتا در ژاپن که متحد آلمان بود پساز تجزیه، قانون اساسی به دست متفقان نوشته شد و هنوز هم اجازه ارتش رسمی ندارد.

hossein

مشکل ما همین شماهایی هستین که فک میکنین با خوندن دو تا کتاب(که نویسندگانش مستقیم یا غیر مستقیم یهودی بودن) محقق میشین…
نه داداش جنگ جهانی دوم به وسیله لهستان شروع شد نه آلمان
هیتلر وقتی دید که مردم آلمانی شهر دانستیگ به وسیله لهستان کشته میشن مجبور بود حق خودشو بگیره

یک آریایی

لهستانی ها مردم آلمانی واقع در دانزینگ رو کشتن فکر می‌کنید جرمشان چی بود ، فقط برای این مردم آلمان رو قتل عام کردن چون آلمانی بودن هیتلر چندبار خواست از طریق مذاکره جلوی این جنایت رو بگیره اما اونها(کسایی که دنبال جنگ بودن و صلح نمی خواستن)قبول نکردن و هیتلر مجبور به اعلام جنگ کرد

thribale

هیتلر از داستان مرگ یک قناری غمگین بوده و در دو روز نخست اشغال لهستان، هشت هزار نفر یهودی انسان را کشتار همگانی نمود. ضدیت با قوم یهودیان احتمالا ریشه در دوران تحصیل یا خوابگاه و حاصل خصومت شخصی هیتلر بوده و بهانه ی کمبود فضای زیست یا تنگ شدن جای آلمانیها.عکس یا فیلم از هیتلر با سیگار هست. این نوشته صرفا مقاله روزنامه ای است و اتصاف محقق تاریخ، بی معناست.

thribale

از لحاظ سیاسی هیتلر شخصیت ناآگاه یا کم آگاهی بود چون پایان جنگ جهانی یک، پایان گرایش به ایجاد امپراتوری بود و پساز جنگ کشورهای جدیدی با تجزیه سرزمینهای به اجبار به هم چسبیده، ایجادشدند ولی او به دنبال اتحاد سرزمین های آلمانی برای پیشبرد نقشه شخص خودش بود.

a Man

بله درسته من کاری به شخصیت ایشون ندارم بنده هم معتقد هستم که تاریخ رو فاتحان مینویسند و قطعا شخص فاتح شخص مغلوب شده رو تخریب میکنه اگر روزی هیتلر هم موفق به پیروزی در جنگ میشد باز نمی توانست حکومت کند و اهدافشو عملی کند زیرا افراد سودجو و جاه طلب اجازه کار به او نمیدادند.

Adolf hitler

لطفا قبل از اینکه در مورد تنها بزرگمرد جهان “هیتلر” قضاوتی بکنید در موردش بخونید… کتاب نبرد من رو بخونید و بدونید که جنگ جهانی دوم توسط لهستان و با کشتار بیرحمانه ساکنان یکی از شهر های آلمانی نشین توسط ارتش لهستان آغاز شد و نه حمله ی آلمان به این کشور…

Artin

آنهایی که هیتلر را آدم خوبی نمی دانند ۳ خصلت را از او یاد بگیرند:۱- اراده ی قوی ۲- وطن دوستی و ملی گرایی (انجام کاری برای کشور خود نه اینکه منتظر باشیم تا کشورمان کاری برایمان انجام دهد.) ۳- عدم نوشیدن مشروب و سیگار. آیا ما در دوران معاصر یک شاه یا رییس جمهور مثل او داشته ایم؟ در مورد کشتار یهودیان باید بر اساس موقعیت زمانه بحث کرد؟ آیا اگر کسی به کشورش خیانت کند به جایزه می دهند؟ هر چند که کشتار افراد بر اساس قومیت درست نیست.

soheilnima

سلام به نظر من آدولف هیتلر خدابیامرز انسان درستی بود از خداوند متعال خواستارم ایشان را با پیغمبران و امامان و صالحان محشور کند آمین در ضمن ای کاش ایشان پیروز جنگ جهانی دوم میشد اونوقت انتقام ما ایرانیها از روسها و انگلیسیها گرفته میشد به خاطر ظلمهای زیادی که به ایرانیان کرده بودند و همچنین دیگر کشور اسراییل این غده سرطانی تشکیل نمیشد

ساسان

تاریخ را ۲۰ سال خواندم بطوری که در دانشکاه تدریس میکنم اما اما …ما تاریخ را انگونه که دستگاه قدرت می خواد میخوانیم…تاریخ فرمایشی ! حال از چه تاریخی تو سخن میگویی …

عقاب

تخت جمشید به نژاد ارمان اریایی به اینده وجود دارد

بهروز

درود بر شما واقعیتش اکثر ادم هایی که از وضعیت جامعشون ناراضی هستن و دوست دارند که تغییرش بدن یک هیتلر درون دارند . متاسفانه تغییر یک جامعه به این سادگی ها نیست و هیتلر هم بعد از این تغییرات با دست اندازی های بیشماری روبرو شد . من وقتی خودمو جای اون میزارم  حتم دارم که مسبب جنگ های بیشتری میشدم . هیتلر یک وطن پرست بود که اگر چوب لای چرخش نمیزاشتن دست به تغییرات خوبی میزد اما طبق معمول دشمنان جامعه المان نزاشتن این اتفاق بیفته .هرچند بنظر من اینکه الان المان کشور پیشرویی هست رو مدیون هیتلره، در غیر اینصورت به کشوری جیره خار تبدیل میشد . بهتره بگم این اتفاقات بر روی همه ی کشور های اروپا تاثیر گزاشت که اکثرا به سودشون شد.

ناشناس

لعنت به هیتلر

ایرانی

به حرف گربه کوره، بارون نمیاد.

لیلا

هیتلر یه انسان واقعی یه مردبزرگ و قدرتمندبود یه انسان با ابهت وقتی بهش فکر می کنم بی قرار میشم اشک جلو چشمامو می گیره لعنت به چرچیل لعنت به امریکا لعنت به سیاستمدارای کثیف اون زمان 

جملات زیبا

عاشق هیتلرم

آرسام

درود شمشادجان
مقاله خوبی بوداما
هیتلر یک فرد معتقد و همینطور علمیست و از مذهب های دنیا سر در میآورده و اینچنین شخصی خود را آریایی میخوانده او گردونه مهر را نشان سربازانش کرد نه سلیب شکسته و یکی از کارهایی که موجب پیشرفت آلمان را فراهم کرد اسلاح نژادیش است او ملت آلمان و ایران را برادر میخوانده و میخواست دنیا را از نژادهای سرخ و سیاه و سفید و زرد پاک کند و فقط نژاد آریایی را لایق نفس کشیدن میدانست و حتی گروهی هیتلر متفکر را دارای دو مغز میدانستند چرا که همزمان با دو دستش دو مقاله ی سیاسی و فرهنگی را در یک لحظه مینوشته علته سوزاندن جسدش از بلند طبعیش بود تمام قدرتهای دنیا میدانند که اگر هیتلر باز دنیا میامد تمام قدرتها را بزیر میکشد او از علم آینده آگاه بود خواست از بدنش نمونه گیری و شبیه سازی نشود
واگر دلسوزی کار دستش نمیداد !
خیانت اطرافینش
الآن مردم دنیا راحت و زیر یک پرچم آرامش داشتند

SS

دشمن دشمن ما دوست ماست
دوستان سوالی که پیش می اید اینست که اگر هیتلر به ارمانهای کامل خود میرسید ایا ایا رژیمی به نام اسراییل این بچه نا مشروع که ساخته ای این انگلیس روباه صفت (روباه پیر)میباشد به وجود می امد؟؟؟؟؟؟
که چقدر جنایت کردن الان هم چقدر ما را تحت فشار گذاشتن درود بر ایران اریایی

هايل هيتلر

ای کاش واقعیت جنگ طوری که بوده روزی بر همگان مشخص بشه و تمام دنیا بفهمند که دیگر دوران قدرت امریکا و اسرائیل و انگلیس تموم شده
ای کاش آلمان باز هم دوباره قدرت خودشو به دست بیاره و با اتحاد ایران به دنیا ثابت کنه که دوران صهیونیسم و فراماسونها به پایان رسیده

ایرانی

هایل برادر، هایل.

رونالدو

واقعا برای من با وجود این عرایض شما وهزارن مطلب دیگر که راجع به هیتلر هست هنوز در شک و شبحه هستم چون ا ز بچگی بهم گفتن هیتلر یک جانی دیکتاتور بود مثل صدام
ولی یکسری شبحات تو ذهنم ایجاد میشه هیتلر به چکاسیی جنگید ؟
انگلیسی ها یهودیا صهیونیستاا امریکایی ها شوری سابق
مگه همین انگلیسی ها نبودن که نفت مارو اون زمان غارت میکردن مگه شوری شمال ایران رو اشغال نکرد
امریکایی ها تو ایران هر کاری دلون خواست کردن الان دشمن شماره یک ما مگه همین یهودیا نیستن همون هولکاستی که میگن و رهبر ایران ه م میگه وقاعیت نداره حادثه پنداریه
ولی از اونور انگلیسی ها تو ایران نسل کشی کردن
اینارو که از خودم میپرسم میبینم دشمن های هیتلر همگی بدون استثنااا یه وجه اشتراک که نه کاملا با دشمن های ما یکی بوده پس چرا اینقدر میکوبنش هیتلر به ایرانی ها هم خلی علاقه داشت چرا تو جمهوری اسلامی هم دیکتاتور صداش میزنن ؟ شما اطلاعات داری ممنون میشم بگی

کمیل

من خودم الان سه روز دارم در مورد هیتلر تحقیق می کنم فهمیدم از گاندی هم مهربانتره
از شجاعت هیتلر خوشم آمد که خودکشی کرد معمولا رهبران بعضی وقتها زندگی ننگین و ذلت بار رو به مرگ ترجیح می دن . نمونش همین صدامی که اسم بردی . حاضر شد مثل موش تو سوراخ قایم بشه
انگلیسیان و یهودیان و … مگه ما چه کردیم که می خوان کشورمون رو زمین بزنن ؟
چرا نمی خوان ایران صلاح داشته باشه؟

اگر ما هم به رهبرمان پشت کنیم زندگیمان بدتر از آلمانی ها می شه . نباید دست مافوقمان را رها کنیم و گرنه سقوطمان حتمیست

ويشتاسب

بیا انسان های هیتلرپرست فریب خورده نتیجه اش یک ملت تعصبی نژادپرست به صورت فجیع جهان سومی خودباور میشه
داداش خاک بر سر کسی که از این قاتل ۵۰ میلیون انسان حمایت کنه یعنی ادم تا اینقدر جاهل باید باشه
واقعا برام غیرباوره
اگه هیتلر ادم خوبیه اسراییلی ها و انگلیسی ها هم ادمای خوبین

شهرام

جناب، هیتلر با همونایی جنگید که نذاشتن فارسی زبان یک جهان بشه یعنی همون انگلیسی هایی که با حمله به هند هندیای فارسی زبونو انگلیسی زبون کردن ما می دونیم که هند جمعیت خیلی زیادی داره برا همین مهمه که چه زبونی باشن حالا شبکه هایmanoto BBC در موردش بد میگن بدون این شبکه تو خاک همون انگلیسن

Mlpo

حوصله بحث باهاتو ندارم!ولی اگه به یه موضوع برمیخوری هم نظرات مخالف هم نظرات موافقو گوش بده و تو یه جبهه نباش !الانم یه سری ۸۰ سال مدام تلقین کردن ما خوبیم اون بده چرا بده ؟چون مخالفشون بود !

مثال بارزش هلوکاسته خودت ببین با عقل جور در میاد چند میلیون ادمو با یه گاز که جزو گرانترین روش های اعدام محسوب میشه بکشی بعد تازه این به کنار همه شونو هم بسوزونی؟!

الانم یه جوریه میری در مورد هیتلر میخونی همه خودشونو میکشن که بگن جنایت کار بود وفلان ولی در مورد استالین میخونی پی میبری نه بابا برای این اتیششون تند نیست در حالی که همین استالین چند میلیون نفرو (به خصوص مردم خودشو )با گشنگی کشت

سید

خخخ

سید

خخخ ادمی که با این همه مدرک نفهمه هیتلر کی بوده باید برن بمیره

انسان

خیلی جالبه
یک کشوری در یک لحظه بیش از ۳ هزار نفر رو با بمب اتم کشته چه زن چه مرد چه بچه چه نظامی یا چه غیرنظامی
و هنوزم دارن مردم میمیرن تو افغانستان و بقیه کشورا به خواطر جنگ که بهشون تهمیل شده
ولی تا اسم قاتل میاد همه یاد هیتلر میفتن چرا ؟ چون اونهایی که پیروز شدن اینو می خواسن ،که یه هیولا بسازن و خودشون رو مضلوم جلوه بدن، خودشون رو یه بت کردن که دنیا داره می پرستتش.

بهنام

اقایون از هیتلر متنفرم اما از اون بیشتر از یهودیها متنفرم اینها باعث شدنند از هیتلر یک انسان اغراق امیز شیطانی ساخته شود

رخ شاهنشاه

توازهیتلر متنفری چون آریایی نیستی!
برو مختار ودوست داشته باش!
برواویس قرنی ودوست داشته باش!

آرسام

دوست عزیز رخ شاهنشاه
من یه وطن پرست آریایی وهمینطور یه فرد شیعه متقدم
مختار و دیگر شخصیت های دینی عرفانی ارادتمند ایرانیان بودند بدبینی به این مردمان توهین به نژاد خودمانست

رخ شاهنشاه

بایدآلما نها رادوست داشت
بایدژرمن ها راستود
باید نژاد هیتلروفردریک کبیررا پرستید
چشم زاغ های آلمانی عجب مردمانی هستند!
عجب نظمی دارند این آلمانها!
می دانیدچرا؟
آلمانیها دوباره تاریخ راتکرارکردندآنها ابرقدرت بودن آریایی هارادرزمان باستان دوباره زنده کردند ودرزمان معاصرهیتلرخشایارزمانه شدالبته باتفاوتهایی!
بنده درتمام عرصه های سیاسی نظامی ورزشی اقتصادی فرهنگی پس ازایران خواهان درخشش آلمانیها هستم ودوست دارم موفق شوندچون آنها باماایرانیان قرابت نژادی دارند.
چه بخواهید چه نخواهیدآلمانهانژادبرترندآلمانها مغزمتکفراروپاهستند
آلمان یعنی عشق

علی

بعد دوست عزیز من از زبان یکی شنیدم که تمدن اریایی ها پر از افتخار بود و تنها لنکه ی ننگی که روی پیشانی اریایی موند همین هیلر بود این متن کامل سخنرانی این شخصی بود که گفتم بعد یه چیز جالب صلیب شکسته رو برای اولین بار در ایران پیدا کردن خصوصا بر روی نقش رستم ایران که این نشانه چندین جای نقش رستم هست و روی چند ظروف سفالی که خود اونها هم متعلق به ایران باستان بود دلیل انتخاب صلیب شکسته چی بود و یک چیز دیگه یک رژه از ایران در یه کلیپ دیدم که نیروهای ارتش ارایش جنگی به شکل یک شمشیر رو بهخودشون گرفتن و صلیب شکته و ستاره ۸پر اسراییلی ها رو نشانه رفتن
میشه توضیح بدی ممنون میشم

آرسام

گردونه ی مهر بوده نه سلیب شکسته

علی

مطالب خیلی خوبی بود دوست عزیز حقیقتش من با انیکه فیلم های زیادی که هموشن امریکایی بودن و چهره هیلتر رو بد جلوه میدادن اما از بچگی از شخصیتش به نوعی خوشم میومد زیاد به اینگونه مسائل توجه نمیکنم اما ولی موقعی که میگن هیتلر یک جنایتکار بود یکم ادمو به شک میندازه شاید المان اون زمان و حزب نازی هااا خوب نبودن ولی بد هم نبودن من کلا فکر میکنم اون موقع حزبی که برا لمان حکومت میکرد یک تعصب خیلی خاص داشت تعصب با افراطی گری کاملا متفاوته افراطیگری یعنی هیچ چیزی رو به طور کل قبول نداشتن حتی چیز های ساده و پیش پا افتاده و به بقیه اجازه حرکت کردن رو ندادن
نظر من اینه که ادم باید رو کشورش تعصب و غرور داشته باشه تا بتونه نه تنها با جسمش بلکه باروحش هم از سرزمین مادری خودش دفاع کنه اما چیزی که خیلی درش گیج میزنم اینکه تو نظام اسلامی حال ما هم هیتلر رو یک جنایتکار میدونن مخصوصا در رسانه ایران از واژه دیکتاتور وجنایتکار علیه هیتلر بارها استفاده کردن وتو فضای مجازی هم به این شکله چند وقت پیش داشتم سخنرانی های حضرت اقا رو گوش میگرفتم و میگفت هر کسی با اسرائیل دشمن باشه ما اون رو حمایت میکنیم دشمن اصلیه هیتر همین یهودی هایه ثروتمند اسرائیلی بودن حالا واسم سوال شده اگه هیتلر امروز زنده بود و با اسرائیلی ها دشمنی میکرد مثل کشور ونزوئلا یک کشور مسلمان نیست و کاملا عقاید متفاوتی هم نسبت به ما داره ولی از اونجایی که استقلال خودشو درمقابل امریکا حفظ کرده ما از اون ها حمایت میکنیم حالا هیتلر به قوال اینها جنایتکار هم اگر بود همین کارو باهاش میکردن بعد میگن به مردم خودش هم ظلم زیادی میکرده و از فقر مردمش رنج میبردن چطور میشه یک ارتش قوی بسازی که در زمان خودش بی نظیر ترین ارتش دنیا بود یه ارتش ساده نبود ارتش ماشینی بود اون زمان کسی همچین نیروی نظامی نداشت مستلزم داشتن همچین نیرویی داشتن یک اقتصاد خیلی قوی هست اونم در چه دورانی فقط یه کشور از لحاظ اقتصادقوی میتونه یه قدرت نظامی خیلی خوبی داشته باشه رو اینم شک دارم تمام مردمش فقیر بوده باشن اگه تمام داراییشو هم خرج ارتشش کرده باشه بلاخره همشون که فقیر نبودن من شنیدم یکی از دلایل تسخیر ایران توسط شوروی وانگلیسی ها هیتلر بوده نه رضا شاهی که باهاشون مخالفت کرد چون معلم تاریخمون هم میگفت راه نجات هیتلر ایران بود تا بوسیله ایران بتونه تدارکات برای ارتشش که باشوری درگیر بودن بفرسته که دستش به ایران نرسید و نیرهاش از گرسنگی و سرما ی شدید از بین رفتند ببخشید طولانی شد ولی هنوزم هم بخاطر اینکه در داخل کشو ر ما هم اون رو جنایتکار وشروع کننده جنگ میدونن در این شک که واقعا ایا چنین ادمی بود هر چند توضیحات شما کاملا روشن بود و زحمت کشیدن ولی بازم بخاطر اینکه ذهن مارو از موقعی که کمی حس درک کردن پیدا کردیم با این اشنا کردن که المان و نازی ها وهیلتر در زمان خودشون دست به جنایت زدن بازم شرمنده خیلی حرف زدیم

مریم

هیتلر بزرگ بود ومن عاشقشم

آریا

یک آریایی بزرگ بود که حداقل به ملتش خدمت کرد نه مثل بعضی حکومتا خیانت

امیرحسین

سلام
هیتلر وقتی به قدرت رسید به چپاول نپرداخت بلکه دلیرانه به وطنش خدمت کرد و در راه وطنش هم مرد

ويشتاسب

برای انسانی متاسفم که از مردی دفاع میکنه که ۵۰ میلیون انسان را کشت کودک های بسیاری را به کام مرگ کشاند و با گاز در اشویتس شکنجه کرد
به این میگن روانی
و طرفداراش روانی پزست
به نام شهامت و شجاعت و اقتدار سربازان امریکایی و فرانسوی و لهستانی که با این شیطان دوم جنگیدند به افتخار ان سربازان و خانواده هایشان
به افتخار سربازی که گفت هیتلر به درک
حال میدانم که کورش کبیر تنها یک اریاییه عادل بود
کورش کبیر به یهدیا حقوق داد انها را با احترام پذیرفت و اورشلیم از نو ساخته شد که از بهترین روزگار یهودیان بود
ولی این مرد ابروی هرچی اریاییه را برد تف به ذات هیتلر امیدوارم از ته قلب در اش جهنم تا ابد به وحشیانه ترین شکل بسوزد

مهدی

وطن دوستی دلیل بر قتل عام کوچک وبزرگ نمیشود.گناه بچه های زیر۱۸ سال یهودی(که با پدر ومادرخود در اطاقهای گاز خفه شدند) و یا کولی های مجاری و رومانی وبلغاری چه بوده؟ هیتلر که به قول شما حیوان دوست ونقاش و و و…..بوده باعث کشته شدن حدود ۲۵ میلیون انسان شد و این عمل با هیچ دلیل وبرهانی قابل بخشش نیست. گیریم که لهستانی ها حملاتی به المان کرده بودند ٬تقصیر کشورهای یونان ویوگسلاوی ولیبی والجزایر وخیلی از کشورهایی که در طول تاریخ هیچ مرز مشترکی با المان نداشته اند چه بوده؟ این مثل این میماند که ما به بهانه حمله عراق به ایران به کشورهای بنگلادش و هند ومصر حمله کنیم!!!……… هیتلر« آریایی» تمام هوش وذکاوت ونبوغ خود را در راه منفی وغیر انسانی بکار گرفت و این یک لکه ننگ بر روی دامن المانی ها٬ آریا ییها و مرام انسانیت است. در ضمن دوست عزیز اقای شمشاد امیری خراسانی از شما بعید است که همچین مقاله ای بنویسید. شأن ومرام انسانیت و انسان دوستی بالاتر از هر گونه نژاد٬ملیت٬دین و مذهب است . ارزوی موفقیت و شاد کامی دارم.همیشه مثل شمشاد استوار باشید.

آرسام

اگر در تاریخ مطالعه جزعی هم کرده باشی میفهمی وقتی دو تا فیل به هم میخورند چندتا پشه هم له میشه تمام پیشرفت دینی و انسانی بشر به همین قربانی دادنهاست

وحید

ما آریایی ها همیشه مورد تاخت و تاز اقوام وحشی دیگر بوده ایم.
هجوم مقدونی ها , اعراب , رومی ها , مغول ها , انگلیسی ها , فرانسوی ها , روس ها , آمریکایی ها و …

ehsan.dost

زشیر شتر خوردن و سوسمار…………….. عرب را به جای رسیده است کار
که تاج کیانی کن آرزو ……………….. توف بر تو ای چرخ گردون تفو
دریغ است ایران که ویران شود …………. کنام پلنگان و شیران شود

ehsan.dost

ای دوستان من برای شما نصیحتی دارم اول سعی کنید تاریخ ملت خودتون رو برای یک بار هم شده به طور ساده مرور کنید بدانید کی بودین و کی هستین و همیشه به ملتتون وفادار بمونید و اینو حتی به دوستان و فرزندان خودتان هم بیامیزین بهشون بگین ما آریایها کی بودیم الان به کجا رسیدیم و از شماها خواهش میکنم برای یک بار هم شده دست از نادانستی برداریم و با چشم دل باز به اطرافمون نگاه کنیم

ساسان

تاریخ را ۲۰ سال خواندم بطوری که در دانشکاه تدریس میکنم اما اما …ما تاریخ را انگونه که دستگاه قدرت می خواد میخوانیم…تاریخ فرمایشی ! حال از چه تاریخی تو سخن میگویی …

دکمه بازگشت به بالا