رخشاي ، المساعد الأول للذكاء الاصطناعي الإيراني رخشاي ، المساعد الأول للذكاء الاصطناعي الإيراني
بلاد فارس القديمةحكم الأخمينيةزركسيس العظيماليونان

ماذا فعل جيش زركسيس العظيم بالمرأة اليونانية؟

ماذا فعل جيش زركسيس العظيم بالمرأة اليونانية؟

خشابار شا بزرگ
خشابار شا بزرگ

ده روز بعد از ورود ارتش ايران به آتن از داخل خانه های آتن صدای نواختن چنگ به گوش می رسيد.
من الحقائق عن غزو اليونان الاحترام الذي أولاه الإيرانيون لليونانيين. سربازان ايرانی لااقل يک سال و به روايتی بيش از يک سال از زنهای خود دور بودند و اکثر آنها جوان……. به گفته تاریخ نگاران به هیچ وج ديده نشده که يک افسر يا سرباز ايرانی به يک زن يونانی تعرض کند .

در تمام تاریخی که يونانيان راجع به جنگهای ايران و يونان نوشته اند ، حتی يکبار ديده نمی شود که نوشته باشند که يک افسر يا سرباز ايرانی به يک زن يونانی تجاوز کرده باشد ، در صورتی که در عرف قديم وقتی يک شب ارتش وارد کشوری می شد همانطور که اموال ملت مغلوب را متعلق به خود می دانست زنهای آن ملت را هم از آن خود می دانست .
اما ايرانيان بزرگ دوره هخامنشی آنقدر متمدن و مقيد به احترام نواميس بودند که هرگز به خود اجازه نمی دادند هنگام تهاجم به يک کشور به زنهای ملت مغلوب تجاوز کنند. آنها مردها را اگر مقاومت می کردند می کشتند و اسير می کردند ولی زنها را محترم می شمردند.

رخشاي ، المساعد الأول للذكاء الاصطناعي الإيراني رخشاي ، المساعد الأول للذكاء الاصطناعي الإيراني

شمشاد أميري خراساني

إن معرفة تاريخ وثقافة إيران يشبه الدخول إلى عالم لا ينتظرنا فيه شيء سوى الحب والشرف وأحيانًا الحزن ، ربما يتم تخزين تاريخنا في ذاكرة جيناتنا حتى نتمكن من استخدامه لتوسيع الوعي الذاتي والوعي الذاتي . .

مقالات ذات صلة

نبّهني عن
زائر

4 تعليقات
الأحدث
الأقدم الأكثر تصويتًا
التقيمات المضمنة
عرض كل التعليقات
مجهول

چه فرهنگ قشنگی
و چه حیف که از این فرهنگ خیلی دور شدیم

سارينا

اگه میشه منبع رو هم ذکر کنید

أتوسا

درود بر سرشت مردان کشورم

الأصل الجورجي

ه یک سر به خودمون بزنیم بد نیست به ولله ببیند درمورد تاریخ مون چی میگن خجالت داره فقط باید یه فیلم بسازن زنان یونانی رو فاحشه نشون یدن تا بفهمن ما چه دردی میکشم حیف………………………………..

زر الذهاب إلى الأعلى