رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی
سخن سردبیرانکوروش بزرگ (کوروش شناسی)

ظریف: ایرانیان سه بار در تاریخ، یهودیان را نجات داده اند !

دکتر محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»؛ ظریف در صفحه ی شخصی اش در توییتر توشت: نتانیاهو به منظور فروش دروغ های نژادپرستانه علیه آحاد یک ملت که سه بار در تاریخ یهودیان را نجات داده است، متوسل به تاریخ قلابی و تحریف تورات می شود. عادتش این است.

وی در ادامه آورده است: یک بار دیگر، بنجامین نتانیاهو نه تنها واقعیات معاصر را تحریف می کند، بلکه همزمان گذشته و حتی کتاب مقدس را نیز تحریف می نماید. واقعا تاسف آور است که تعصب و نژاد پرستی به جایی می رسد که علیه آحاد یک ملت که سه بار در تاریخش یهودیان را نجات داده است چنین اتهامی وارد می شود.

ظریف نوشت: کتاب استر بیان می کند که چگونه خشایارشا در چنین روزی یهودیان را از توطئه هامان نجات داد؛ دوباره در زمان کوروش، پادشاه ایران یهودیان را از اسارت در بابل رهانید؛ و در زمان جنگ جهانی دوم که یهودیان در اروپا کشتار می شدند، ایرانیان به آنان پناه دادند.

منبع – سایت انتخاب – پیوند به بیرون

دکتر محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد
دکتر محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد
رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی رخشای اولین دستیار هوش مصنوعی ایرانی

شمشاد امیری خراسانی

شناخت تاریخ و فرهنگ ایران به نمونه ورود به دنیایی است که جز عشق و افتخار و گاهی اندوه چیزی انتظار ما را نمی کشد ، شاید تاریخ ما در حافظه ژن های ما ذخیره شده است تا بتوانیم با آن آگاهی به خود و فرا خود را گسترش دهیم .

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ariyaramna

مکه توی کتاب استر ننوشته ادامش که ۷۵ هزار ایرانی رو در کنار هامان همین یهودیان قتل عام می کنند! و امروز در اسرائیل جشن پوریم برای ریختن خون ایرانیان می گیرند. آقای ظریف که یا خودش هست یا دوست یهودیان است اون هم با این وضع دلار ۲۲ هزار تومن و گشنگی ایرانیان. آیا یهودیان نژاد پرست نیستند؟! آیا ۷۵ هزار ایرانی به نوشته خود کتاب استر انسان نبودند؟! آیا در مصر و روم یهودیان فساد درست نمی کردند؟! همچنین در آلمان که با ایجاد گرسنگی و دزدیدن اقتصاد مردم آلمان خودشان باعث نشدند هیتلر و ملی گرایان آلمانی بخوان ازشون انتقام بگیرند؟! امروز همگی جهانیان شاهد این وضعیت دولت ها و اقتصاد کشورهاشون هستند! ما دیگه نباید به کاری که پادشاهان ایرانی گذشته انجام دادند چه اشتباه یا درست با این وضع افتخار کنیم. اصل یک کشور و میهن دوستی اکثریت مردمان اون کشور و سرزمین اند. لطفا بذارید در قسمت نظرات منتشر بشه. سپاس.

دوستار ایرانشهر

کاملا درسته البته در عصر ارشکانی و ساسانی هم ایرانی ها یهودیان رو از رومی ها نجات دادند

سارا

سارا هستم فرزند یک شهید جنگ اعراب عراقی با ایرانیان سرافراز
از آقای ظریف درخواستی دارم کوروش بزرگ به عنوان امپراتوری صلح طلب که خیلی ها رو نجات داد از جمله یهودیان . چرا یک فیلم از شکوه این مرد راستین وجود نداره بچه های این مملکت ، آینده ساز های ما دنبال قهرمانند . کاری کنید

دوستار ایرانشهر

بهتره که نسازن و گر نه یک فیلم پر از تحریف و دروغ و… ساخته میشه برای همین هم که هست قسمت نیست هیچ فیلم بدون تحریفی در باره ایران ساخته باشه

دکمه بازگشت به بالا